5 elementov, ki jih mora imeti vsaka pristajalna stran

5 elementov, ki jih mora imeti vsaka pristajalna stran

Deli blog:

Vložili ste ogromno časa v pripravo prodajnih lijakov, dobrih oglaševalskih kampanj, optimiziranih e-mail sporočil – vse z namenom, da čimbolje nagovorite potencialne kupce, da obiščejo vašo stran in se odločijo za nakup. Uspelo vam je privabiti obiskovalce na vašo pristajalno stran, a sedaj se zatakne pri tem, da obiskovalci zapustijo vašo stran, brez da bi od njih dobili, kar ste načrtovali. Se sprašujete, zakaj izgubljate obiskovalce, ko enkrat obiščejo vašo stran?

Potem nadaljujte z branjem…

Kaj je pristajalna stran in zakaj je pomembna?

 

Ne glede na to, ali želite zbirati leade, prodajati produkte oz. storitve ali kaj drugega, je potrebno ustvariti dobro pristajalno stran, ki se razlikuje od vaše spletne strani po elementih, ki jih vsebuje glede na vaš specifični cilj.

Če je, kot primer, vaš cilj povečati prodajo določenega izdelka v vaši spletni trgovini, si želite vaši ciljni skupini prikazati vse relevantne informacije o tem produktu, ki bi ga lahko zanimale, preden bi se odločil za nakup. Tako je lahko vaša glavna spletna stran nekoliko zavajujoča, saj vsebuje ogromno informacij, ki za vašega potencialnega kupca v tistem trenutku niso relevantne, ga zmedejo in takšen kupec se lahko hitreje odloči, da bo zapustil spletno stran brez da bi opravil nakup.

Na tej točki v igro pridejo pristajalne strani. Zakaj pristajalne? Ker so to strani, kjer pristanejo potencialni kupci, ki smo jih nagovorili preko specifične prodajne kampanje (oglaševalske, e-mail kampanje ali drugih) in vsebujejo specifično sporočilo glede na naš cilj s kampanjo.

Kaj pa mora vsebovati vsaka pristajalna stran, da bo uspešna?

5 elementov dobre pristajalne strani

 

Glavni naslov in podnaslov

 
 

Glavni naslov na pristajalni strani je prva stvar, ki jo vaš obiskovalec vidi. Zato je ključno, da je zapisan tako, da vzbudi pozornost pri obiskovalcu, interes za nadaljevanje z branjem in zajame ključno sporočilo, ki ga želite komunicirati.

Glavni naslov naj bo kratek in naj ne vsebuje več kot 20 besed. Da poglobite in dodatno podprete pomen glavnega naslova, pa je potrebno na pristajalno stran vključiti tudi podnaslov. Glavni naslov je namreč tisti, ki pritegne pozornost obiskovalca, podnaslov pa je tisti, ki ga prepriča, da bo na strani tudi ostal. Pri izbiri podnaslova razmišljajte o tem, kako bi z njim razširili pomen glavnega naslova in prepričali obiskovalca, da nadaljuje z branjem.

Edinstvena prodajna prednost

 

Edinstvena prodajna prednost oz. USP (angl. Unique Selling Proposition) je opredeljena že z imenom. Gre za ključno edinstveno prednost vašega produkta ali storitve, po kateri se razlikujete od vaše konkurence. Kaj več ali boljše lahko ponudite svojim strankam, kot to počne vaša konkurenca? Opredelite svoj USP in ga jasno komunicirajte na vaši pristajalni strani.

Foto/video material uporabe vašega produkta oz. storitve

 
 

Vizualna predstavitev uporabe vašega produkta ali uporabnosti vaše storitve šteje več kot opisna. Vaši obiskovalci lahko tako bolje razumejo, zakaj je produkt ali storitev prava zanje. V ta namen lahko uporabite relevantne fotografije ali predstavitveni video, ki pritegne njihovo pozornost in ponudi rešitev za njihove glavne izzive, s katerimi se soočajo in ki jih rešuje vaš produkt ali storitev.

Mnenja obstoječih strank

 
 

Eden izmed najpomembnejših delov pristajalne strani je zagotovo tudi prikaz mnenj obstoječih strank, ki so že kupile vaš produkt ali se odločile za vašo storitev. Obiskovalcem pristajalne strani s tem komunicirate, da ljudje že uporabljajo vaš produkt ali storitev, s čimer se potem tudi sami lažje odločijo za nakup. Vidijo namreč, kakšna je uporabna vrednost izdelka ali storitve, prav tako pa se velikokrat lažje poistovetijo z že obstoječimi kupci, kar jih hitreje prepriča v nakup.

Poleg mnenj obstoječih strank pa lahko na vašo pristajalno stran vključite tudi prikaz nagrad, ki ste jih morda prejeli kot podjetje ali medijev, v katerih ste bili omenjeni in podobno. Pomembno je torej vključiti vse, kar na tak ali drugačen način kaže na edinstvenost, kredibilnost in kvaliteto vašega produkta oz. storitve.

Jasen CTA gumb (angl. call-to-action)

 

 

CTA (angl. call-to-action) je ponavadi v obliki gumba in je ključni element pristajalne strani, ki prinaša konverzije. Ravno zato je zelo pomembno, kako ga oblikujete in kje na strani ga vključite. Pomembno je, da je skladen s ciljem vaše pristajalne strani ter da pri oblikovanju gumba uporabite kontrastne barve, s katerimi gumb izstopa od preostalih komponent pristajalne strani. Dobro je, da ga na strani prikažete večkrat, predvsem po sekciji z mnenji obstoječih strank ter foto oz. video prikaza uporabe vašega produkta ali storitve.

Bo moja pristajalna stran uspešna, če vključim vse omenjene elemente?

 

Ustvariti dobro pristajalno stran ni nujno lahka naloga. Ne obstaja namreč enotni priročnik o grajenju učinkovitih pristajalnih strani. Pri zgradbi, vsebini in elementih pristajalne strani je potrebno med drugim upoštevati tudi dejavnike, kot so ciljna skupina, niša, industrija, namen in cilj pristajalne strani. Seveda pa drži, da mora pristajalna stran vsebovati pomembne elemente, ki smo jih omenili zgoraj in bodo pomagali učinkovito nagovoriti vaše obiskovalce, da bodo doživeli tisti »AHA trenutek«, s čimer se bo povečala verjetnost, da se bodo odločili za nakup.

 

Pri grajenju pristajalnih strani vedno izhajamo iz elementov, ki ljudi pritegnejo, da se odločijo napraviti to, za kar smo pristajalno stran zgradili. Ker pa vemo, da je lahko postopek gradnje uspešnih pristajalnih strani naporen in dolgotrajen, vam mi pomagamo, da hitreje zgradite najučinkovitejšo pristajalno stran, ki bo konvertirala.