5 elementov najboljših YouTube oglasov

5 elementov najboljših YouTube oglasov

Deli blog:

YouTube zaseda drugo mesto na lestvici najbolj uporabljenih spletnih iskalnikov na svetu, takoj za Google iskalnikom. Več kot 2 milijardi ljudi mesečno uporablja YouTube, samo v letu 2021 pa je YouTube ustvaril skoraj 29 milijard prihodkov iz oglasov. To so dejstva o YouTube plaformi, ki kažejo na ogromen potencial te platforme, zato se na tem mestu poraja vprašanje – ali že uporabljate YouTube v marketinške namene?

YouTube je postal zelo popularna platforma za spletno oglaševanje, kot uporabniki pa lahko pričakujemo, da se nam bo na video prikazal vsaj en oglas. V poplavi vseh oglasov pa smo poiskali tiste, ki najbolj izstopajo in najbolj pritegnejo uporabnike, da bodo nanje kliknili. Iz teh smo izluščili 5 ključnih elementov, ki jih morate vključiti v vaše YouTube oglase, da bodo ti zares učinkoviti in jih uporabniki ne bodo ekspresno preskočili.

Najboljši YouTube oglasi leta 2022

 
 

YouTube vsako leto izbere najboljših nekaj oglasov, s čimer dobimo informacijo o tem, kaj je tisto, kar pritegne uporabnike na tej platformi. Ne samo, da lahko iz teh oglasov črpamo inspiracijo za ustvarjanje lastnih oglasov. YouTube nam z njimi tudi sporoča, kaj je tisto, kar najbolje deluje, da poleg kreativih in unikatnih idej v naše YouTube oglase vključimo tudi trike, ki neučinkovite oglase spremenijo v tiste, ki najbolj pritegnejo. Najboljše oglase blagovnih znamk kot so Apple, Netflix, Amazon, Honda si lahko ogledate tukaj.

Mi pa smo naredili še korak naprej in iz najboljših oglasov izluščili ključne elemente, ki jih naredijo najboljše, zato, da boste lahko ustvarjali YouTube oglase, ki delujejo.

5 elementov najboljših YouTube oglasov

 

Pritegnite uporabnika v prvih 10 sekundah

 

Čedalje krajši razpon pozornosti, vsakodnevno hitenje in želja po čim hitrejših odgovorih na vprašanja – to so vse razlogi, zakaj uporabniki ne bodo gledali vašega oglasa, kaj šele nanj kliknili, če ne boste pritegnili njihove pozornosti že v prvih nekaj sekundah. Načinov, kako pritegniti pozornost je več, v splošnem pa je izbira pravega načina odvisna od ciljne skupine in testiranja več različnih možnosti.

Eden izmed načinov, ki najbolj pritegnejo pozornost je vključitev elementa presenečenja.

Druga možnost, ki prav tako pritegne pozornost in tudi vzdržuje pozornost, je uporaba humorja.

Osrednja zgodba oglasa naj bodo prednosti izdelka ali storitve

 

Z YouTube oglasi in oglasi nasploh želimo doseči našo idealno potencialno stranko, ji predstaviti, kako lahko naš izdelek ali storitev pomaga in reši njihove izzive. Zato je ključno, da se osrednji del oglasa nanaša na glavne prednosti izdelka ali storitve, ki bodo pritegnile največ uporabnikov, da bodo kliknili na oglas in prispeli na našo pristajalno stran. Nato je seveda pomembno, kako je zgrajena naša pristajalna stran, da bodo uporabniki dejansko naredili tisto dejanje, ki ga od njih želimo (npr. nakup izdelka).

V marketinških krogih pogosto opazimo, da se še vedno zmotno enači lastnosti in prednosti izdelka oz. storitve. Kaj torej pomeni eno in kaj drugo?

Značilnosti oz. lastnosti produkta ali storitve nam predstavijo, kaj izdelek oz. storitev je, kako se ločuje od konkurence, prednosti izdelka pa so tiste, ki izpostavljajo, kaj uporabnik z izdelkom ali storitvijo pridobi, katere probleme rešuje in kako lahko izboljša življenje uporabnika. (*)

Primer prikaza razlike med obema je: kapaciteta baterije prenosnega računalnika Apple MacBook Pro je 58,2Wh, kar je v osnovi lastnost baterije. Prednost takšne kapacitete baterije pa je, da lahko računalnik neprekinjeno uporabljamo do 20h, brez da bi ga vmes morali polniti, kar nam olajša delo. Uporabnika ne zanima kapaciteta baterije v splošnem, temveč ga zanima, kaj takšna kapaciteta pomeni za njegovo uporabo tega računalnika in to je tisto, na kar moramo ciljati v oglasih.

Vključitev povratnih informacij obstoječih uporabnikov

 

Pomemben del oglasa je tudi vsebina, ki jo ustvarijo že obstoječi uporabniki izdelka ali storitve, vplivneži ali druge znane osebe. Najbolj učinkovit in najlažje dosegljiv način za vključitev takšne vsebine v oglase je pridobitev povratnih informacij o izdelku ali storitvi s strani že obstoječih strank, ki jih potem prikažete v oglasu. Lahko so v obliki fotografij ali video posnetkov, lahko jih vključite v začetnih nekaj sekund oglasa ali kasneje, ko že predstavite zgodbo o vašem izdelku ali storitvi. Dober primer uporabe povratnih informacij že obstoječih strank v oglasu si lahko ogledate tukaj >>

Relevantna vsebina oglasov glede na ciljno publiko

 

Ključno je, da v prvih nekaj sekundah oglasa pritegnemo uporabnika, da ostane z nami in spremlja oglas, ne da ga preskoči, ko se pojavi prva priložnost za to. Kar pa je še bolj pomembno pa je, da pritegnemo pozornost naše dejanske ciljne skupine. Imejte v mislih, da če uporabnik gleda vaš oglas več kot 30 sekund, vi plačate za ta ogled, zato želite, da so tisti, ki vaš oglas gledajo toliko časa, tudi tisti, ki bodo kliknili nanj in opravili nakup (v kolikor je nakup tisto željeno dejanje).

Več kot veste o ciljni skupini, lažje boste pripravljali vsebine in oglase, ki bodo zanje najbolj relevantni. Ključni podatki, ki jih je dobro imeti o idealni potencialni stranki iz vaše ciljne skupine so: spol, starost, nakupne navade, izobrazba in hobiji, dobro pa je imeti tudi podatek o tem, katere njihove glavne izzive vaš produkt ali storitev rešujeta.

S temi informacijami v mislih lahko ustvarite oglase, s katerimi prikažete, kako lahko vaš produkt ali storitev reši njihove izzive, prav tako pa lahko v oglase lažje vključite tudi čustveno komponento, da si bodo uporabniki vašega izdelka oz. storitve to tudi želeli.

Jasen CTA

 

Ko ustvarite vsebino za vaš oglas, ki pritegne pozornost, je relevantna za vašo ciljno publiko, izpostavlja ključne prednosti vašega izdelka ali storitve in vključuje tudi nekaj povratnih informacij od drugih uporabnikov, ki so že vaše stranke, je pomembno tudi, da ne pozabite na jasen CTA (angl. call-to-action). Kaj je torej tisto, kar želite, da uporabnik po ogledu vašega oglasa stori? Kupi vaš izdelek? Pusti svoj e-mail naslov? Pošlje povpraševanje za vašo storitev?

V kolikor v oglas ne boste vključili jasnega CTA-ja, ljudje ponavadi ne bodo naredili ničesar. Jasen CTA navadno vključuje besede kot so »Izvedite več«, »Nakupujte sedaj«, »Brezplačno si naložite« in podobno. Tako bodo uporabniki točno vedeli, kaj je naslednji korak in je verjetnost za klik in obisk vaše pristajalne strani večja.

 

Potrebujete pomoč z YouTube oglaševanjem? Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas in skupaj ustvarimo najučinkovitejšo strategijo za vaše YouTube oglaševanje, ki vam bo prinašala dolgoročne rezultate.