5 najpogostejših napak pri Facebook oglaševanju

Facebook oglaševanje

5 najpogostejših napak pri Facebook oglaševanju

Deli blog:

Facebook oglaševanje je še vedno eno izmed najbolj učinkovitih načinov oglaševanja. Res je, da je Facebook skozi čas doživel že kar nekaj vzponov in padcev, glede na spreminjanje platforme, pa so se posodabljale tudi najboljše prakse za učinkovito oglaševanje. S tem pa so se pri oglaševanju začele pojavljati tudi nekatere napake, ki lahko imajo ogromen vpliv na uspešnost oglaševanja, zato smo jih želeli nasloviti v tem članku. 

5 najpogostejših napak Facebook oglaševalcev

 

Začetek oglaševanja brez postavljene marketinške strategije

 

 

Ena izmed najpogostejših napak, ki se pojavlja pri oglaševanju je, da oglaševalci hitijo k oglaševanju, brez da bi si najprej vzeli dovolj časa za oblikovanje marketinške strategije in s tem tudi ciljev oglaševanja.

Kaj so vaši cilji, ki jih želite doseči s Facebook oglasi? Je to povečanje konverzije? Povečanje prodaje specifičnega produkta ali storitve? Povečanje obiska vaše spletne ali pristajalne strani?

Pomembno je, da najprej določite konkretne, specifične in merljive cilje, na podlagi katerih lahko načrtujete oglase in kampanje, analizirate njihovo uspešnost ter jih ustrezno optimizirate za še boljše rezultate. Brez postavljenih pravih ciljev se lahko zgodi, da boste zgolj trošili vaš oglaševalski proračun, brez da bi z gotovostjo vedeli, kaj si sploh želite doseči.

Targetiranje napačne ciljne skupine

 

 

Ena izmed najpogostejših napak pri Facebook oglaševanju je nedvomno tudi targetiranje napačne ciljne skupine. Podjetja si pogosto ne vzamejo dovolj časa za opredelitev njihove glavne ciljne skupine, s tem pa tudi ne za opredelitev ustreznih sporočil, ki jih ti posamezniki želijo slišati, da se bodo odzvali na oglas.

Kaj se zgodi, če z oglasi ne targetirate prave ciljne skupine? V večini primerov zapravite oglaševalski proračun za ljudi, ki jih oglaševan produkt/storitev sploh ne zanima. Posledično se bodo ti v manjši meri (če sploh) odzivali na vašo ponudbo. V tem primeru vam tudi ne pomagajo ne obsežno testiranje različnih kreativ, optimizacija besedil in visok oglaševalski proračun – če že v osnovi ne veste, koga točno z vašimi oglasi ciljate, boste težko oblikovali kreativo in sporočilo za produkt/storitev, ki bosta tega uporabnika pritegnila.

Kako se tej napaki izogniti?

Najbolj optimalno je, da med samo pripravo vaše marketinške strategije opredelite tudi enega ali več idealnih kupcev vašega produkta oz. storitve. Opredelitev idealnega kupca zajema starost, lokacijo bivanja, podatek o prihodku, glavne izzive, s katerimi se sooča, družbena omrežja in ostali kanali, ki jih uporablja, njegov način življenja, karierna pot, ključni cilji in kako mu lahko vaš produkt/storitev pomaga reševati njegove izzive na poti do njegovih ciljev. Bolj podrobno kot spoznate svojega idealnega kupca, lažje boste razvijali marketinška sporočila, ki ga bodo zares nagovorila.

Premalo A/B testiranja

 

Opredelili ste svojega idealnega kupca in začeli ustvarjati vsebino za oglase, s katero bi ga kar najbolj pritegnili. Še vedno pa ni nujno, da bo vaša vsebina dejansko pritegnila vse segmente vaše ciljne skupine, zato je nujno testiranje večih različnih kreativ, da najdete način komuniciranja v oglasih, ki res najbolje deluje.

Facebook omogoča A/B testiranje, s katerim lahko testirate različne tipe in formate Facebook oglasov, različne kreative, fotografije ali besedila. Testiranje alternativ poteka na manjšem segmentu vaše ciljne skupine, nato pa se tisti oglas z boljšimi rezultati prikazuje večjemu delu vaše ciljne skupine.

Pogosta napaka oglaševalcev je, da so tako zelo prepričani v vsebino oglasov, ki so jih ustvarili, da pozabijo na funkcijo A/B testiranja, s katero bi lahko dosegli še boljše rezultate. Zgolj sklepanje, kaj naša ciljna skupina želi slišati, ni vedno enako temu, kar dejansko želi slišati, zato je zelo pomembno, da testiramo različne možnosti.

Dodajanje več CTA-jev v en oglas

 

Ena izmed najpogostejših napak pri Facebook oglaševanju je tudi dodajanje več različnih CTA-jev (angl. call-to-action) v en oglas. Tako lahko med strankami, ki se jim oglas prikaže, hitro nastane zmeda, saj ste jih enostavno zasuli z različnimi možnostmi – od tega, da želite, da kupijo vaš specifičen produkt, obiščejo trgovino, vas kontaktirajo, pustijo email naslov, do tega, da želite, da preberejo mnenja, ki so jih pustile obstoječe stranke.

Ne samo, da boste s takšnim načinom povzročili zmedo, tudi vaši rezultati ne bodo takšni, kot bi si želeli. Zato je pomembno, da v en oglas vključite zgolj en CTA, pri tem pa pomislite na to, kateri CTA je za vas največ vreden. Je to opravljen nakup? Nov pridobljen e-mail naslov? Klik na vaš blog?

Ena kampanja naj ima en cilj z enim CTA-jem. V kolikor pa se ne morete odločiti za enega, pa uporabite funkcijo A/B testiranja in boste hitro ugotovili, kateri je tisti, ki prinaša boljše rezultate.

Prekratek čas oglaševanja

 

Postavili ste si cilje, ki jih želite doseči z oglaševanjem, izbrali ste vašo ciljno skupino, ustvarili več različnih kreativ in vsebin za Facebook oglase ter CTA za vsak posamezen oglas, sedaj pa je čas, da zaženete kampanjo. Ko oglaševalci vložijo toliko časa v predpripravo kreativ, besedil in samega oglasa, se pogosto zgodi, da z vključitvijo kampanj že takoj pričakujejo odlične rezultate. V kolikor ni želenih rezultatov po nekaj dneh, smatrajo, da so oglasi slabi in jih ugasnejo. In to je ena izmed najpogostejših napak pri Facebook oglaševanju.

Predlagamo, da naj bo vaša kampanja aktivna vsaj en polni teden in naj oglas generira vsaj 100 klikov, preden sprejemate nadaljne odločitve. Pri določenih izdelkih/storitvah so namreč rezultati oglaševanja odvisni tudi od dnevov v tednu. Če bodo rezultati še vedno slabi, pa lahko potem naredite analizo in optimizirate oglase.

V splošnem pa med podjetji velikokrat opazimo še nekaj. Pogosto se zgodi, da podjetja ne želijo sodelovati z zunanjimi specialisti za digitalno oglaševanje, v kolikor le ti sodelujejo z njim konkurenčnim podjetjem. To sicer ni napaka pri Facebook oglaševanju, je pa odločitev, ki lahko izrazito vpliva na uspešnost le tega. Pomislite – če sodelujete s specialisti, ki dobro poznajo vašo nišo, so že sodelovali z vam konkurenčnim podjetjem, potem je večja verjetnost, da dobro poznajo tudi vse priložnosti, dobre prakse in pasti, ki se v tej niši pojavljajo. Tako vam lahko bolje svetujejo in hitreje prinesejo boljše rezultate z oglaševanjem.

 

Potrebujete pomoč pri Facebook oglaševanju? Postavitvi marketinške strategije? Ustvarjanju pravih oglasov za vašo ciljno skupino? Potem nas kontaktirajte in začnimo skupaj ustvarjati vašo zgodbo.