Kako od bralcev vašega bloga do leadov in višjih konverzij

Lead generation

Kako od bralcev vašega bloga do leadov in višjih konverzij

Deli blog:

Ustvarjanje vsebine za blog lahko pomembno prispeva h grajenju skupnosti, povečevanju zaznane dodane vrednosti vaše blagovne znamke, navsezadnje pa lahko dobri SEO optimizirani članki prispevajo k večjemu obisku vaše spletne strani, kar lahko posledično vodi tudi v višjo konverzijo.

Kako pa od bralcev bloga do leadov in potencialnih strank? Več v nadaljevanju tega članka.

Zakaj je lead generation strategija na blogu pomembna?

 

Lead generation je proces pridobivanja kontaktnih informacij potencialnih strank, da jim lahko ponudite prilagojene ponudbe in jih vodite naprej po vašem prodajnem lijaku. 

Kakšno vlogo pa igra lead generation strategija na blogu?

Ustvarjanje vsebine je dandanes nujno za grajenje zveste baze sledilcev. Če boste s članki na vaši spletni strani ustvarili dovolj dodane vrednosti, vas bodo potencialne stranke zaznavale kot strokovnjake na svojem področju, s čimer se lahko poveča tudi njihovo zaupanje v izdelke/storitve, ki jih ponujate. Poleg tega pa lahko z dobro SEO optimiziranimi članki povečate vidnost vašega podjetja na spletu in dosežete več uporabnikov.

Seveda pa se strategija ne konča tukaj. Da lahko izkoristite potencial bloga za povečanje konverzije, je pomembno, da bralce vašega bloga pretvorite v leade. Podjetja, ki svoje vire vlagajo v blog vsebino, pridobijo tudi do 67% več kvalitetnih leadov kot podjetja, ki v to ne vlagajo (*). Predstavljajte si – 67% več leadov, ki so lahko tudi vaše potencialne stranke.

Kako pridobiti več leadov na blogu?

 

Da pridobimo kvalitetne leade pa je zelo pomembno, kakšen lead magnet uporabimo. Lead magnet je ponudba, ki jo ponudimo potencialnim strankam v zameno za njihove podatke. Možnosti za dobre lead magnete na blogu je več, pomembno pa je, da ustvarimo takšnega, ki bo čim bolj relevanten za ciljno skupino in bo imel dodano vrednost za potencialne stranke.

Vprašajte se, kdo je vaša ciljna skupina in v kakšni ponudbi bodo videli največjo dodano vrednost.

Nekaj primerov lead magnetov, ki jih lahko uporabite na blogu:

Vodiči in e-knjige

 

Kratki vodiči in e-knjige na relevantno temo, ki se dobro dopolnjujejo z izdelki/storitvami, ki jih ponujate, so odličen način za nabiranje kvalitetnih leadov. Uporabni so predvsem v začetni fazi, ko potencialna stranka prvič pride v stik z vami in brska med različnimi vsebinami. Vsebina v vodičih in e-knjigah je ponavadi izobraževalne narave, včasih pa se podjetja odločijo tudi za bolj zabavno vsebino – premislite, kaj je bolj smiselno za vas.

Čekliste

 

Čeklista je še eden izmed načinov, kako potencialnim strankam zagotoviti uporabno vsebino – kratko, jedrnato in po korakih.

Primer čekliste: podjetje, ki ponuja razvoj lead generation strategije za druga podjetja, ponuja čeklisto – 50 korakov do učinkovite lead generation strategije. V tem primeru uporabniki tako dobijo vpogled v proces pridobivanja leadov po korakih, ki ga lahko takoj preizkusijo, podjetje pa dobi njihove podatke, ki jih lahko uporabi v naslednjem koraku, kjer jim ponudi celovito storitev in izpostavi prednosti svoje ponudbe. 

Brezplačni webinarji

 

V kolikor je za vaše podjetje to smiselno, lahko ponudite tudi brezplačne webinarje, ki so izobraževalne/informativne narave. Webinar je eden izmed bolj popularnih načinov za podajanje informacij, imate pa tudi možnost, da vanj zapakirate kratko predstavitev glavnih prednosti vašega izdelka/storitve, ki se smiselno povezuje z vsebino webinarja. 

V kolikor samo vsebino ustrezno načrtujete, je le ta uporabna in relevantna, vam na koncu webinarja gledalci ne bodo zamerili, da ste naredili tudi kratek t.i. upsell svoje storitve/izdelka. Še več, mnogim se bo zdel naslednji korak samega nakupa popolnoma logičen korak, s čimer lahko precej povišate prodajo.

Forma za vpis na newsletter listo

 

Bralce svojega bloga lahko povabite tudi, da se prijavijo na prejemanje vašega newsletterja, pri čemer poudarite, kakšne newsletterje pošiljate in kaj bodo bralci z vsebino lahko pridobili. Tako dobite podatke potencialnih strank, ki jih zanima redno prejemanje e-mail sporočil iz vaše strani, kar lahko izkoristite tako za delitev informativne in izobraževalne vsebine kot tudi za bolj prodajno usmerjene kampanje.

Kako ustvariti učinkovito lead generation strategijo za blog?

 

Kot že rečeno – dobra lead generation strategija na vašem blogu vam lahko pomaga do višje konverzije in boljših prodajnih rezultatov. Seveda pa je v tem procesu pomembno, da upoštevate nekaj splošnih vodil, da bo vaša strategija kar se da uspešna:

  • Postavite si cilje in skladno z njimi načrtujte samo vsebino
  • Postavite se v kožo vaših bralcev in jim ponudite zanje res relevantno vsebino, ki ima dodano vrednost
  • Delite svojo vsebino na blogu tudi preko drugih kanalov (družbena omrežja, e-mail marketing)
  • A/B testiranje različnih strategij in redno spremljanje rezultatov, da vidite, kakšna vsebina se najbolje obnese

Poleg zgornjih vodil pa delimo z vami še dva uporabna nasveta za realiziranje lead generation strategije v praksi:

  • CTA v člankih

Ko poskrbite za to, da so vaši članki vsebinsko bogati in imajo dodano vrednost za vašo ciljno publiko je pomembno, da sam članek na spletni strani tudi ustrezno strukturirate. To vključuje tudi CTA (angl. call-to-action) gumb na koncu vsakega članka, kjer bralca pozivate k željenemu dejanju, ki je lahko npr. kontaktirajte nas, naložite si vodič, prijavite se na prejemanje e-novic in podobni.

Pomembno je, da ste vi tisti, ki na koncu članka usmerite bralca na naslednji korak, ne da pričakujete, da bo bralec sam našel način. Dober CTA usmerja bralca, da opravi neko željeno dejanje (se prijavi na prejemanje e-novic, vas kontaktira itd.), to dejanje pa mora biti za bralca relevantno, da se bo odločil za klik.

Obstaja več načinov, kako pozicionirati CTA na blogu in v samih člankih – lahko ga npr. pozicionirate na vrh strani, na konec strani, na konec članka, ob strani članka, kot pop-up formo ali formo, ki prekrije celoten ekran. Ni pravila, kateri način bo bolje deloval – testirajte več različnih načinov in spremljajte rezultate, da vidite, kateri boljše deluje za vas.

  • Pop-up forme

Kot že omenjeno, so pop-up forme odličen način za zbiranje leadov. Eden izmed učinkovitih oblik pop-up form je forma, ki se obiskovalcu prikaže tik preden ta želi zapustiti vašo spletno stran. Prikaže se mu pop-up forma, kjer ga povabite, da se prijavi na vašo newsletter listo, prejme vodič ali e-knjigo, se prijavi na brezplačni webinar, lahko pa mu ponudite tudi popust na izdelek/storitev, v kolikor pusti svoje podatke. Takšna forma lahko izrazito poveča število leadov.

Dobra lead generation strategija od vas na eni strani zahteva nekaj ustvarjalnosti in iznajdljivosti, na drugi strani pa tudi analitičnih spretnosti. Zahteva dobro preučevanje ciljne publike in redno testiranje, da vidite, kaj deluje in kaj ne.

 

Si želite učinkovite lead generation strategije za vaše podjetje? V Dinetixu naši specialisti za lead generation poskrbijo za to, da pridobite kvalitetne leade in povečate tudi svojo prodajo.