Kako pisati učinkovite Google oglase?

Kako pisati učinkovite Google oglase?

Deli blog:

Google je globalno najbolj obiskano spletno mesto, ljudje ga uporabljamo za pridobivanje informacij, saj nam ponudi odgovor na (skoraj) vse, kar nas zanima. Ravno zaradi njegove vsesplošne uporabe pa predstavlja izjemno priložnost tudi za oglaševalce. Ljudje namreč pred nakupi pogosto brskamo po spletu za rešitvami ali produkti, ki jih želimo. S tem pa se odpre priložnost za podjetja, ki takšne storitve ali produkte ponujajo, da dosežejo svojo ciljno publiko in jim predstavijo svoje rešitve.

Poleg dobre strategije za Google oglaševanje pa je za učinkovito oglaševanje na omenjenem iskalniku pomembno tudi, s kakšnimi sporočili bomo nagovarjali ciljno publiko, saj rezultati oglaševalskih kampanj niso odvisni samo od strateške in tehnične izvedbe, temveč tudi od vsebinskega dela, ki mora pritegniti potencialnega kupca.

Kako pa torej pripraviti učinkovito vsebino Google oglasov, ki vas bodo postavili nad vašo konkurenco? Za vas smo pripravili 4 nasvete in brezplačni vodnik za pisanje Google oglasov. Najprej pa si poglejmo, kako je Google oglas sploh zgrajen.

Zgradba Google oglasa

 

Oglas na iskalniku Google je v osnovi sestavljen iz treh naslovov, povezave (angl. URL path) in dveh opisov oglasa.

Najbolj pomemben del vaših oglasov so naslovi, ker je to prvo, kar uporabniki vidijo in na podlagi česar se najpogosteje odločijo za klik. Zato je ključno, da v naslovih zajamete ključno besedo in sporočate glavne prednosti oz. edinstveno vrednost vašega produkta ali storitve za uporabnika (angl. USP = unique selling proposition). Trik pri naslovih je ta, da ste omejeni z znaki – naslov je lahko sestavljen iz zgolj 30 znakov, zato morate z malo znaki povedati bistvo.

Povezava je drugi element Google oglasa, ki je sestavljen iz povezave do vaše spletne strani in poti, ki predstavlja zadnji del povezave in sporoča uporabniku, kaj lahko pričakuje na pristajalni strani. Za povezavo imate na voljo 15 znakov, ustvarite pa lahko 2 poti.

Tretji element Google oglasa pa je opis oglasa, v katerem je vaša naloga, da zajamete in dodatno razširite bistvene prednosti vašega produkta oz. storitve, morebitne ugodnosti, ki jih ponujate in nagovorite uporabnika, da klikne na vaš oglas. Ustvarite lahko od 2-4 opise, ki jih Google potem združi v različnih variacijah oglasa, pri čemer hkrati prikazuje zgolj dva. Tudi pri opisih ste omejeni z znaki, in sicer je lahko opis sestavljen iz 90 znakov.

Tukaj prikazujemo še primer oglasa, da si je lažje predstavljati, kako izgleda:

Se zdi zapleteno? Ni potrebno, da je! Zato smo za vas pripravili praktično uporabno tabelo, v kateri lahko kreirate Google oglase brez strahu, da bi presegli omejeno število znakov in z možnostjo predogleda, kako bo vaš oglas na iskalniku izgledal. Kliknite tukaj in si brezplačno naložite naš Google Ads Template.

Kako napisati učinkovito vsebino za Google oglase?

 

Sedaj, ko poznamo osnovno zgradbo oglasa na Google iskalniku, se lahko posvetimo še nekaj trikom, ki izboljšajo učinkovitost naših oglasov.

Izpostavite svoje prednosti

 

Namen Google oglasa je, da pridobimo čimveč ljudi iz naše ciljne skupine na pristajalno stran, kjer jim lahko še dodatno predstavimo oglaševano storitev ali izdelek.

Kako to najbolje storimo?

Tako, da v poplavi oglasov izstopamo z našo edinstveno prodajno vrednostjo, glavnimi prednostmi, ki nas razločujejo od konkurentov ter da to komuniciramo razumljivo in jasno.

Imate možnost brezplačnih vračil? Ali pa podatek, da z vašo storitvijo uporabniki prihranijo več kot 40 ur mesečno? Ponujate najkvalitetnejši izdelek po najugodnejši ceni na trgu? Komunicirajte to z uporabniki v vaših Google oglasih.

Pri pisanju bodite dovolj specifični in jedrnati

 

Vaši oglasi morajo biti tako specifični kot so specifična iskanja uporabnikov na Googlu. Če imate trgovino z supergami in nekdo išče »superge«, je vaš oglas lahko bolj široko zastavljen, vaš naslov pa npr. »Največja kolekcija superg« in »Vsi modeli do -20%«.

Če pa nekdo išče »ženske superge Nike« pa je pomembno, da v vašem oglasu zajamete njihovo iskanje, če želite njihov klik. Tako je lahko naslov npr. »Najnovejše Nike superge« in »Vsi modeli do -20%«.

Tako kot je pomembno sporočilo vašega naslova in opisa v samem oglasu, pa je pomembno tudi, kakšna je vaša pristajalna stran. Bolj kot je pristajalna stran prilagojena temu, kar posameznik išče, večja je verjetnost, da se bo odločil za nakup. Če se mora na pristajalni strani stranka znajti sama in dokopati do tistega, kar ste oglaševali med množico drugih izdelkov, je večja verjetnost, da bo zapustila stran. 

Vedno vključite tudi CTA

 

Če potegnemo črto, je glavni namen oglasov ta, da posameznik, ki oglas vidi, nanj tudi klikne in izvede željeno dejanje (izvede nakup, pusti svoj kontakt, pošlje povpraševanje itd.). Zato je pomembno, da že v oglasu komuniciramo, kaj želimo, da uporabnik stori. CTA (angl. call-to-action) komuniciramo z besedami, kot so »Naročite na spletu«, »Poglejte ponudbo«, »Izvedite več«.

Kot smo že omenili, pa je pomembno, da na pristajalni strani, kamor v oglasu vodite uporabnike, komunicirate isti CTA. V nasprotnem primeru lahko naredite ravno nasprotno od želenega in odvrnete uporabnika od tega, da bi opravil željeno dejanje, saj ga na pristajalni strani čaka nekaj drugega, kar ste obljubljali oz. komunicirali v oglasu.

Testirajte različne pristope k pisanju oglasov

 

Določen pristop k pisanju oglasov deluje dobro toliko časa, dokler ni večina oglasov napisanih na isti način. Ko se to zgodi, vaš oglas ne izstopa več iz povprečja in ponuja vse, kar tako ali tako ponujajo vsi ostali. Zato je uporaba in testiranje različnih pristopov k pisanju oglasov ključna, da boste izstopali.

Prodajate termovko za čaj ali kavo. Poglejmo si uporabo naslednjih pristopov na omenjenem primeru:

– Prednosti produkta/storitve: izpostavite prednosti, ki jih ima vaša storitev/produkt za uporabnika (ohranja temperaturo do 10 ur)

– Lastnosti produkta/storitve: izpostavite ključne lastnosti vašega produkta ali storitve (nerjaveče jeklo; izoliran termo lonček; vodotesen lonček)

– Rešitev, ki jo ponujate: izpostavite rešitev na težavo, ki jo rešujete s svojim izdelkom oz. storitvijo (topel čaj, ki vas greje ves dan)

– Priznanja, nagrade, nazivi: izpostavite nagrade, priznanja ali nazive, ki ste jih prejeli (najinovativnejši termo lonček, 2022)

Bodite ustvarjalni in testirajte čimveč različnih pristopov. Ko ugotovite, kateri za vašo ciljno publiko in izdelek oz. storitev najbolje deluje, to izpostavite tudi na pristajalni strani. Samo tako bo uporabnik od prvega ogleda oglasa pa vse do branja vaše pristajalne strani točno vedel, kaj ponujate in zakaj ste najboljši. S tem pa se poveča tudi verjetnost, da bo dejansko opravil željeno dejanje, kar je v zgornjem primeru, opravljen nakup termo lončka.

 

Ste pripravljeni, da začnete pisati najboljše Google oglase? Omenjene trike lahko še danes aplicirate in začnete testirati, kaj za vas najbolje deluje. Pri tem pa vam lahko pomaga naša brezplačna tabela za pisanje Google oglasov, brez da bi vas skrbelo, da boste presegli omejeno število znakov. Prav tako vam omogoča predogled oglasa, da boste točno vedeli, kako bo izgledal tudi na Google iskalniku.