Najbolj popularna orodja za e-mail marketing

Email marketing

Najbolj popularna orodja za e-mail marketing

Deli blog:

E-mail marketing v letu 2023 še naprej ostaja eden izmed najbolj učinkovitih marketinških kanalov. S tem pa se tudi podjetja vse bolj in bolj zavedajo, kako pomembno je vlagati vanj. V iskanju najboljših orodij, ki bi pomagala realizirati kar najboljšo e-mail marketing strategijo, pa je na trgu ogromno izbire, pri čemer vsako orodje ni najboljša možnost za vsako podjetje.

Zato smo za vas pripravili primerjavo najbolj popularnih orodij za e-mail marketing, izpostavili njihove ključne prednosti, pomanjkljivosti in primernost glede na različne vrste poslovanja, velikosti podjetja in druge dejavnike.

6 najbolj popularnih orodij za e-mail marketing v letu 2023

 

 

MailerLite

 

MailerLite je odlično orodje za tiste, ki začenjajo z e-mail marketingom, saj je enostaven za uporabo, pregleden in ponuja dovolj funkcionalnosti za testiranje različnih kampanj in avtomatizacij. Poleg e-mail kampanj in avtomatizacij ponuja tudi vzpostavljanje različnih opt-in form in grajenje pristajalnih strani.

Uporabljajo ga lahko tako B2B podjetja, kot tudi e-commerce podjetja, zaradi ponujenih funkcionalnosti pa je najbolj primeren za blogerje in prodajo digitalnih izdelkov. Zaradi cenovne ugodnosti (ponuja namreč tudi brezplačno verzijo), je dobro orodje za manjša podjetja in digitalne ustvarjalce, ki potrebujejo orodje za e-mail marketing. 

Active Campaign

 

Active Campaign je naprednejše orodje za e-mail marketing, ki ga odlikuje možnost postavljanja naprednejših avtomatizacij. Prav tako ponuja ogromno možnosti za segmentacijo in personalizacijo, ki lahko poveča učinkovitost vaših e-mail marketing prizadevanj.

Če ste bolj izkušeni v e-mail marketingu, vam Active Campaign ponuja raznolike možnosti za rast. Večja funkcionalnost orodja pa prinaša tudi svoje pomanjkljivosti in Active Campaign je orodje, za katerega lahko traja dlje časa, da ga popolnoma usvojite in v celoti izkoristite, kar ponuja. Kljub temu, da nudi široko paleto vnaprej pripravljenih avtomatizacij, ki jih lahko uporabite in prilagodite po svoje, Active Campaign ni najbolj primeren za začetnike v e-mail marketingu.

Nekaj pomanjkljivosti orodja Active Campaign se nanaša tudi na samo uporabniško izkušnjo – sama platforma je za nekatere nekoliko manj pregledna, zaradi širše ponudbe funkcionalnosti pa lahko deluje tudi zapleteno za uporabo. Sami urejevalniki e-mail sporočil delujejo tudi okorno in počasneje. Zaradi vseh omenjenih dejavnikov Active Campaign ni naša prva izbira za e-commerce podjetja, zaradi funkcij, ki jih ponuja, pa je dobro orodje za podjetja, ki se večinoma osredotočajo na prodajo digitalnih izdelkov in iščejo naprednejše funkcije kot jih ponuja MailerLite.

MailChimp

 

MailChimp je bil eden izmed prvih orodij za e-mail marketing na trgu, ustanovljen je bil namreč leta 2001. Izkazal se je predvsem kot dobro orodje za manjša do srednje velika podjetja. Omogoča vodenje avtomatizacij, pošiljanje drip kampanj, segmentacijo, ponuja brezplačni plan do 500 kontaktov na mesec, ima integracije s praktično vsemi orodji, kar nekaj različnih e-mail predlog, ki lahko olajšajo vaše delo. Prav tako ponuja celo možnost AI pomoči pri pisanju zadeve za e-mail sporočila – zadeva je prva stvar, ki jo uporabnik vidi, ko e-mail sporočilo prispe v njihov e-poštni nabiralnik, zato je kvaliteta le te zelo pomembna. Ponuja tudi več možnosti za personalizacijo e-mail sporočil, kar zvišuje njihovo učinkovitost (personalizacija glede na predhodna dejanja stranke, predhodno prejetih sporočil, zgodovine nakupov, obiski spletne strani itd.) in urejanje e-mail sporočil s HTML urejevalnikom.

Vendar pa ima MailChimp kljub svoji popularnosti nekaj pomanjkljivosti. Kljub temu, da ponuja brezplačni plan, je le ta precej omejen z vidika funkcionalnosti. Prav tako na brezplačnem planu uporabnik ni upravičen do uporabniške podpore. Kljub temu, da MailChimp omogoča naprednejšo segmentacijo, je le ta precej zapletena in lahko od uporabnika zahteva precej časa in truda.

Nekateri uporabniki izpostavljajo tudi togost uporabniške izkušnje zaradi katere pogosto migrirajo na druga orodja. Za manjša podjetja in podjetja, ki niso v e-commerce in iščejo cenovno ugodno orodje, ki je tudi enostavno za upravljanje, priporočamo MailerLite namesto MailChimp orodja. MailChimp je namreč dražje in precej bolj zapleteno orodje za uporabo. Za večja e-commerce podjetja pa berite dalje.

Klaviyo

 

Klaviyo je trenutno eden izmed najbolj popularnih orodij za večja e-commerce podjetja. Zakaj? Predvsem zaradi naprednejših možnosti postavljanja e-mail marketing avtomatizacij, neomejeno možnosti segmentacije kontaktov na listi in personalizacije e-mail sporočil. Omogoča integracijo z bolj ali manj vsemi spletnimi trgovinami in orodji, ki jih e-commerce podjetja uporabljajo. Uporabnik lahko po svoje prilagaja praktično vse znotraj e-mail urejevalnika, ki je sicer tudi zelo pregleden in enostaven za uporabo. Ena izmed večjih prednosti Klaviya je tudi analitika. Poleg sledljivosti klasičnim metrikam v e-mail marketingu in natančnosti pri tem, omogoča tudi pregled in primerjavo vaših rezultatov z rezultati drugih podjetij v izbrani industriji, kar daje še en dodaten uporaben podatek.

Poleg e-mail marketinga ponuja tudi SMS marketing, a je ta trenutno na voljo le za pošiljanje SMS sporočil v Veliki Britaniji, ZDA, Kanadi, Avstraliji in Novi Zelandiji. Ena izmed večjih pomanjkljivosti Klaviya je njegova cena, ki hitro poskoči z večanjem števila kontaktov na e-mail listi. Do 250 kontaktov je na voljo brezplačni plan, potem pa cena postopno raste. Kljub temu pa so v primerjavi z npr. MailChimpom (ki po tržnem deležu še vedno prednjači pred Klaviyem) plačljivi plani precej bolj enostavni za razumevanje in smiselno razdelani, tako da uporabnik takoj ve, kaj za svoj denar dobi. Brez izvzemanja funkcij in skritih stroškov.

Za koga je torej Klaviyo najbolj primeren? Za e-commerce podjetja, ki si ga lahko privoščijo. Zaradi široke palete funkcionalnosti in širokega nabora uporabih člankov in vodičev, je primeren tako za začetnike kot tudi tiste bolj izkušene v e-mail marketingu.

Drip

 

Drip je, prav tako kot Klaviyo, orodje za e-mail marketing, optimizirano predvsem za e-commerce področje in kot tako tudi najboljša alternativa Klaviyu. Nudi podobne funkcionalnosti kot Klaviyo za nekoliko nižjo ceno. Pri tem, za katero orodje se odločiti, vam lahko pomaga spodnja primerjava.

Klaviyo ponuja brezplačni plan do 250 kontaktov, potem se cena povzpne na 20$/mesec in raste z večanjem kontaktom na listi. Za 10 000 kontaktov boste tako odšteli 175$/mesec. Drip, na drugi strani, ne ponuja brezplačnega plana, omogoča pa 14-dnevni brezplačni preizkus platforme. Najcenejši plan znaša 39$/mesec za do 2500 kontaktov. Za 10 000 kontaktov boste odšteli 154$.

Ena izmed funkcij, pri kateri Klaviyo prednjači pred Dripom je A/B testiranje, ki je pri Dripu bolj omejeno, Klaviyo pa v tem segmentu ponuja več možnosti. Podobno velja za analitiko in poročanje. Klaviyo ima, kot že omenjeno, enega izmed najbolj razdelanih in naprednih načinov poročanja, ki vključujejo tudi primerjavo z drugimi podjetji iz izbrane industrije, kar omogoča prikaz širše slike o uspešnosti podjetja z vidika e-mail marketinga. Drip se je v praksi izkazal za manj natančnega in bolj okornega pri sami analitiki, kar je zagotovo ena izmed njegovih pomanjkljivosti. Po drugi strani, pa nekateri uporabniki trdijo, da je sama platforma v Dripu bolje oblikovana in uporabniku prijazna.

Sendinblue

 

Sendinblue v osnovi ni zgolj orodje za e-mail marketing, temveč ponuja vse-v-enem za prodajo in marketing – od e-mail marketinga, integriranega CRM sistema, SMS marketinga, Whatsapp kampanj pa vse do live chat možnosti za spletno pomoč uporabnikom na spletni strani ter push obvestil.

Sendinblue z vidika e-mail marketinga ponuja uporabniku prijazno platformo z možnostjo vodenja avtomatizacij, ustvarjanja personaliziranih kampanj in možnosti pridružitve še drugih kanalov, kot sta npr. SMS marketing in Whatsapp marketing.

Za razliko od večine drugih orodij, Sendinblue ceno določa glede na število poslanih e-mail sporočil na mesečni bazi in ne glede na število kontaktov. Ponuja brezplačni plan za 300 poslanih e-mail sporočil dnevno, plačljivi plani pa se gibljejo od 20 eur dalje.

Za koga je Sendinblue najbolj primeren? Za tiste, ki iščete ugodno rešitev za e-mail marketing ali morda želite imeti vse za marketing in prodajo na enem mestu (s tem da boste za izkoriščanje vseh funkcij, ki jih omogoča Sendinblue, tudi precej več odšteli).

Katero je najboljše orodje za e-mail marketing?

 

Na trgu obstaja še množica drugih orodij, ki so bolj ali manj napredni in bolj ali manj cenovno ugodni – npr. Omnisend, HubSpot, GetResponse, Constant Contact in ostali.

Samo orodje lahko veliko pripomore k rezultatom e-mail marketing aktivnosti, a še bolj kot to, je pomembno, kako dobra je vaša e-mail marketing strategija, kako kvalitetne leade pridobivate, kako kvalitetna e-mail sporočila pošiljate in kako dobro jih znate optimizirati glede na dosežene rezultate.

Kot pomoč pri odločitvi, za katero orodje se odločiti, pa je tukaj okvirna razvrstitev orodij:

Klaviyo: najboljše orodje za e-commerce podjetja

MailerLite: najboljše orodje za blogerje, manjša podjetja in začetnike v e-mail marketingu

Active Campaign: najboljše orodje za prodajo digitalnih izdelkov

 

Kakšna je vaša e-mail marketing strategija? Znate orodja izkoristiti sebi v prid? Naši specialisti za e-mail marketing vam lahko pomagajo pri postavitvi celostne e-mail marketing strategije in realiziranju le te, da vam bo prinašala željene rezultate.