Rezultati

Naj rezultati govorijo sami zase

Namesto, da dolgovezimo o dosežkih, raje pustimo številkam, da govorijo same zase

Skupni rezultati združeni v številkah

0

doseženih držav po vsem svetu

+ 0 M EUR

vloženih sredstev v oglaševanje

+ 0 M EUR

ustvarjenih prihodkov za naše stranke

+ 0 M

pridobljenih kontaktov

IZZIV:

Stranka, ki je že aktivno uporabljala Google oglaševanje, se je soočala z omejitvami zmogljivosti in izzivi pri optimizaciji proračuna.

REŠITEV:

Izvedli smo temeljit pregled računa s poudarkom na iskalnih kampanjah in prestrukturirali račun tako za nove kot obstoječe uporabnike. Testirali smo nove vrste kampanj in kreativne rešitve za povečanje učinkovitosti.

REZULTATI:

V prvem mesecu:
+51 % rast prihodkov z -8 % manjšim proračunom za oglaševanje, -9,5 % nižji CPC in +39 % povečanje stopnje konverzije e-trgovine.

V drugem mesecu:
+55 % rast prihodkov ob enakem proračunu za oglaševanje v drugem mesecu. +37 % povečanje stopnje konverzije e-trgovine.

rast prihodkov
+ 0 %
povečanje stopnje konverzije
+ 0 %

Pohvalila bi njihovo angažiranost, odzivnost, doslednost in dajanje predlogov za oglaševanje. V kolikor iščete specialiste za digitalno oglaševanje, potem ste jih našli.

Doroteja Mijošek, Vodja marketinga pri Afrodita Cosmetics

IZZIV:

Glavni KPI te stranke je bil pridobiti čim več potencialnih strank v okviru določenega proračuna.

REŠITEV:

Predlagali smo novo in izboljšano pristajalno stran, ki bi bolj nagovarjala ciljno občinstvo.

AKCIJE:

  • Podrobna analiza vseh metrik in celotnega prodajnega lijaka.
  • Predlog nove in izboljšane pristajalne strani, ki bo bolj neposredno nagovarjala našo ciljno publiko.

REZULTATI:

Po izvedbi sprememb na pristajalni strani smo uspeli znižati strošek na pridobljeni kontakt (CPL) za 40 %, ob enakem proračunu za oglaševanje. Ciljna skupina je ostala enaka, z enakimi sredstvi, medtem ko se je CPL zmanjšal za skoraj polovico v obdobju 45 dni.

Z ekipo v Dinetixu mi je v veselje sodelovati. Na sestanek vedno prihajajo pripravljeni z dobro premišljenimi strategijami in nenehno prinašajo izjemne rezultate.

Chris Warden,Izvršni direktor v The Desai Companies

manjši strošek na pridobljeni kontakt (CPL)
- 0 %

IZZIV:

Ko smo prevzeli račun, stranka nikoli ni dosegla želenega dnevnega prihodka. Temeljit pregled je pokazal, da je bil delež prikazov iskanja za ključne izraze že zelo visok, kar kaže na omejene možnosti rasti znotraj njihove trenutne strategije. Poleg tega kot podjetje, vezano na določeno lokacijo, širitev na druga območja ni bila možna. Izziv je bil še večji zaradi močno nasičenega trga z ostro konkurenco in cenami, ki niso bile najnižje, kar je ključni dejavnik v niši letaliških parkirišč. Kljub tem oviram je stranka želela videti rezultate v enem mesecu po našem prevzemu.

REZULTATI:

  • Povprečni dnevni prihodki po prevzemu: 62% povečanje
  • Skupni ustvarjeni prihodki v EUR (€): 1M+
  • Skupni strošek oglaševanja: Manj kot 4 % investicija v oglaševanje
  • ROAS: 2700+%

REŠITEV:

Zaradi strogih rokov in omejenega proračuna smo se osredotočili na iskalne kampanje, da bi zadovoljili specifične potrebe stranke, povezane s potovanji. Po popravilu sledenja konverzijam in čiščenju obstoječega računa smo poenostavili besedilo oglasov, da bi poudarili ključne funkcije in prednosti.

Kljub doseženemu 25 % CTR in stopnji konverzije blizu 10 % smo naleteli na omejitev pri deležu prikazov iskanja. Da bi se razširili in hkrati ohranili ključne kazalnike uspešnosti (KPI), smo uvedli inovativne strategije, med katerimi so bile:

  • Globalna širitev:Ciljali smo na sosednje države in širše, ob predpostavki večjega povpraševanja po storitvah stranke.
  • Lokalizirani in angleški oglasi: Prilagodili smo oglase v lokalnih jezikih in angleščini, da bi nagovarjali različna občinstva.
  • Kampanje Performance Max (PMAX):Uporabili smo več kanalov prek PMAX z namenom ohranjanja ciljanega CPA.
rast prihodkov
+ 0 %
ustvarjenega prihodka
+ 0 M

IZZIV:

Leta 2022 smo začeli sodelovati s ponudnikom zdravstvenih storitev, ki se osredotoča na pridobivanje potencialnih strank za ortodontske storitve. Glavni cilj stranke je bil čim bolj optimizirati stroške oglaševanja in pridobiti čim več kakovostnih potencialnih strank v okviru določenega proračuna.

REZULTATI:

Po lansiranju lijaka v aprilu 2023 se je CPA znižal za 55 % v prvih dveh mesecih. Stranka sedaj pridobiva dvakrat več potencialnih strank kot prej, te stranke pa so tudi bolj kvalificirane zaradi polavtomatiziranega zaporedja lijaka, ki sledi potem, ko posameznik obišče našo pristajalno stran.

REŠITEV:

Stranka ni imela vzpostavljenega sistema za sledenje konverzijam, zato smo najprej vzpostavili ustrezno sledenje dogodkom za konverzije skozi celoten lijak in nato začeli z optimizacijo oglasov.

Po treh mesecih sodelovanja smo ugotovili, da je stopnja konverzije na njihovi pristajalni strani prenizka, kar je povzročilo previsok strošek na pridobljeno stranko (CPA) in nobena strategija oglaševanja tega ni mogla popraviti. Po podrobni analizi njihove pristajalne strani smo predlagali popolnoma drugačen pristop — polavtomatiziran prodajni lijak z rezervacijo klicev. Oblikovali smo preprosto, a učinkovito pristajalno stran, ki ni poudarjala le storitev, ki jih nudi stranka, ampak se je osredotočila na želje in potrebe posameznika ter skozi pripovedovanje zgodb predstavila preprosto rešitev po korakih, ki je za uporabnika lahko razumljiva.

manjši strošek na pridobljeno stranko (CPA)
- 0 %

IZZIV:

Ob 95. obletnici blagovne znamke je stranka želela doseči čim večji doseg, s poudarkom na pridobivanju potencialnih strank, in podpreti promocijo z impulzivnimi nakupi kot sekundarnim ciljem. Ti cilji so morali biti doseženi v okviru omejenega proračuna.

REZULTATI:

100% povečanje CTR-ja na 2.5 % (industrijsko povprečje je 1.24 %)

Skupno število novih pridobljenih kontaktov: 7k+

Cena na pridobljen kontakt (CPL) = 0.25€ 

Rast dosega Facebook strani: +137%

Rast sledilcev na Facebooku: +458%

Rast dosega na Instagramu: +1.000%

Rast sledilcev na Instagramu: +788%

REŠITEV:

Da bi dosegli zastavljene cilje, smo poiskali rešitev izven našega običajnega pristopa in vključili zunanje orodje, ki je zagotavljalo večji doseg stranke izven plačanega oglaševalskega prometa.

Uvedli smo večstopenjski koncept:

  • Primarno smo se osredotočili na doseg s pomočjo oglaševalskih aktivnosti na Facebooku in Instagramu, da bi ustvarili prepoznavnost promocije in privabili nove uporabnike.
  • V drugi fazi smo s pomočjo zunanjega orodja motivirali uporabnike, ki so prišli iz plačanih kampanj, da izvedejo specifična dejanja za privabljanje novih uporabnikov in tako zagotovijo organsko rast.
 
Da bi zagotovili, da je vsak del lijaka usklajen s strategijo, smo prav tako pripravili prilagojeno organsko vsebino in grafike. Poleg tega smo med promocijo prevzeli nadzor nad upravljanjem strankinih socialnih omrežij (SMM). Ker nismo želeli biti preveč agresivni z neposrednimi prodajnimi aktivnostmi, smo vpeljali pasivno komunikacijo prek blagih e-mail kampanj.
povečanje CTR-ja
+ 0 %
pridobljenih kontaktov
+ 0 k
rast Facebook sledilcev
+ 0 %
rast Instagram sledilcev
+ 0 %

IZZIV:

Zaradi močne konkurence in nižje cene izdelkov s strani konkurentov je stranka želela ohraniti tržni delež.

REŠITEV:

Po obsežnem testiranju različnih vrst kampanj smo se odločili za Shopping kampanje, pri čemer smo upoštevali intenzivno konkurenco.

REZULTATI:

Po uvedbi Shopping kampanj je stranka opazila znatno povečanje prometa na svoji spletni strani. Njihov ROAS se je povečal za 24 %.

Njihova strokovnost na področju plačanih oglasov na platformah, kot so Facebook, Instagram in YouTube je neprimerljiva. Ekipa Dinetix-a je svetilnik profesionalnosti, ki se osredotoča zgolj na merljive rezultate in rast.

Stefan Sinnegger, Ustanovitelj & direktor v PowUnity

večji ROAS
+ 0 %