V prvem mesecu:
+51 % rast prihodkov z -8 % manjšim proračunom za oglaševanje, -9,5 % nižji CPC in +39 % povečanje stopnje konverzije e-trgovine.
V drugem mesecu:
+55 % rast prihodkov ob enakem proračunu za oglaševanje v drugem mesecu. +37 % povečanje stopnje konverzije e-trgovine.
Pohvalila bi njihovo angažiranost, odzivnost, doslednost in dajanje predlogov za oglaševanje. V kolikor iščete specialiste za digitalno oglaševanje, potem ste jih našli.
Doroteja Mijošek, Vodja marketinga pri Afrodita Cosmetics
Z ekipo v Dinetixu mi je v veselje sodelovati. Na sestanek vedno prihajajo pripravljeni z dobro premišljenimi strategijami in nenehno prinašajo izjemne rezultate.
Chris Warden,Izvršni direktor v The Desai Companies
Zaradi strogih rokov in omejenega proračuna smo se osredotočili na iskalne kampanje, da bi zadovoljili specifične potrebe stranke, povezane s potovanji. Po popravilu sledenja konverzijam in čiščenju obstoječega računa smo poenostavili besedilo oglasov, da bi poudarili ključne funkcije in prednosti.
Kljub doseženemu 25 % CTR in stopnji konverzije blizu 10 % smo naleteli na omejitev pri deležu prikazov iskanja. Da bi se razširili in hkrati ohranili ključne kazalnike uspešnosti (KPI), smo uvedli inovativne strategije, med katerimi so bile:
Stranka ni imela vzpostavljenega sistema za sledenje konverzijam, zato smo najprej vzpostavili ustrezno sledenje dogodkom za konverzije skozi celoten lijak in nato začeli z optimizacijo oglasov.
Po treh mesecih sodelovanja smo ugotovili, da je stopnja konverzije na njihovi pristajalni strani prenizka, kar je povzročilo previsok strošek na pridobljeno stranko (CPA) in nobena strategija oglaševanja tega ni mogla popraviti. Po podrobni analizi njihove pristajalne strani smo predlagali popolnoma drugačen pristop — polavtomatiziran prodajni lijak z rezervacijo klicev. Oblikovali smo preprosto, a učinkovito pristajalno stran, ki ni poudarjala le storitev, ki jih nudi stranka, ampak se je osredotočila na želje in potrebe posameznika ter skozi pripovedovanje zgodb predstavila preprosto rešitev po korakih, ki je za uporabnika lahko razumljiva.
100% povečanje CTR-ja na 2.5 % (industrijsko povprečje je 1.24 %)
Skupno število novih pridobljenih kontaktov: 7k+
Cena na pridobljen kontakt (CPL) = 0.25€
Rast dosega Facebook strani: +137%
Rast sledilcev na Facebooku: +458%
Rast dosega na Instagramu: +1.000%
Rast sledilcev na Instagramu: +788%
Da bi dosegli zastavljene cilje, smo poiskali rešitev izven našega običajnega pristopa in vključili zunanje orodje, ki je zagotavljalo večji doseg stranke izven plačanega oglaševalskega prometa.
Uvedli smo večstopenjski koncept:
Njihova strokovnost na področju plačanih oglasov na platformah, kot so Facebook, Instagram in YouTube je neprimerljiva. Ekipa Dinetix-a je svetilnik profesionalnosti, ki se osredotoča zgolj na merljive rezultate in rast.
Stefan Sinnegger, Ustanovitelj & direktor v PowUnity
Vse pravice upravlja Dinetix, 2025 | Splošni pogoji poslovanja | Varovanje Podatkov