Predstavljajte si, da brezskrbno pridobivate kakovostne lead-e in potencialne stranke, ki prinašajo prodajo v vaši spletni trgovini, brez da bi se morali aktivno ukvarjati z digitalnim oglaševanjem.
Vse to je mogoče, če sodelujete z zanesljivim poslovnim partnerjem, ki poskrbi za vaš uspeh. Zakaj bi zaupali nam? Ker je zagotavljanje uspeha naše glavno vodilo.
Terme Olimia so največje in najmodernejše terme v Sloveniji, ki ponujajo storitve na področju sprostitve, zdravja, lepote in dobrega počutja. V času izrednih razmer in strogih ukrepov, ki so omejili turistično dejavnost, so bili tudi v Termah Olimia postavljeni pred ogromen izziv.
IZZIV:
Njihov glavni izziv je bil, kako ponuditi storitev, ki je cenovno ugodna in hkrati tudi varna ter s tem povečati prepoznavnost blagovne znamke in privabiti goste v terme tudi v času strogih ukrepov.
REŠITEV:
V sodelovanju z naročnikom smo pripravili posebno kampanjo, ki je poudarjala pripravljenost osebja za pomoč uporabnikom, varnost destinacije ter cenovno ugodnost ponudbe, ki je bila prilagojena covid ukrepom. Naš glavni cilj je bil prikazati prizadevnost osebja in zagotavljanje varnosti v samih termah ter s tem spodbuditi goste k obisku Term Olimia.
Ustvarili smo strategijo za celoten prodajni kanal od prvega stika z gostom do rezervacije. S skrbno pripravljenimi oglasnimi besedili ter privlačnimi in vsebinsko bogatimi kreativami smo pomagali naročniku do izjemnih rezultatov tako na Googlu, Facebooku kot tudi na Instagramu. S pripravljeno kampanjo smo zmanjšali ceno na klik (CPC) za skoraj 50%, kar je bistveno znižalo tudi celotne stroške oglaševanja. Za 164% se je povečal CTR (click-through-rate) in za več kot 30% tudi sam ROAS. Visok CTR in nižji stroški na klik sporočajo, da smo kampanjo ustrezno zastavili, dosegli prave ciljne skupine, ki so oglase zaznavale kot zelo koristne.
REZULTATI:
Vitapur je eno izmed vodilnih podjetij v Sloveniji na področju bivanja. Še posebej znani so kot proizvajalci ležišč in izdelkov za dom, ki so namenjeni boljšemu spanju. Zaradi visoke konkurence v tej industriji, ki se nenehno bori za pozornost svojih potencialnih kupcev, je visoka tudi cena na klik (CPC). Z našo napredno digitalno strategijo smo Vitapurju pomagali zmanjšati stroške oglaševanja, pri tem pa povečati število klikov ter pomembno povečati tudi njihov prihodek.
IZZIV: Glavni Vitapurjev cilj je bil pozicionirati se kot vodilna blagovna znamka na področju izdelkov za dom ter s tem zavzeti čim večji tržni delež, pri tem pa dosegati tudi visok ROAS.
REŠITEV: Za dosego cilja smo uporabili napredne Google Ads Smart bidding strategije oglaševanja, pripravili strategijo za oglaševanje v iskalnem omrežju (Google Search Network) in za oglaševanje v prikaznem omrežju (Google Discovery Ads). V roku treh mesecev smo tako z omenjeno strategijo oglaševanja in redno optimizacijo dosegli, da so se Vitapurjevi ključni produkti uvrščali na najvišja mesta v rezultatih in dosegli 314% več klikov ter 197% več prihodkov.
REZULTATI:
Mindvalley je platforma s spletnimi tečaji za osebni razvoj z globalno navzočnostjo. Skozi svoj bogati izbor vsebin Mindvalley pomaga posameznikom doseči svoj potencial tako duhovno, čustveno kot tudi fizično.
IZZIV:
Njihov glavni cilj je spreminjati življenja ljudi na boljše. Na nas so se obrnili z željo povečanja prepoznavnosti njihove blagovne znamke in osveščanja o ponujenih spletnih tečajih. Poleg tega pa so želeli tudi povečati število kakovostnih lead-ov, ki jih dnevno pridobivajo.
REŠITEV:
Z našim specializiranim znanjem, naprednimi lead generation strategijami in nepogrešljivo ustvarjalnostjo, smo podjetju Mindvalley pomagali do večje prepoznavnosti njihovih novih in obstoječih spletnih tečajev. Za dosego cilja smo se poslužili štirih kanalov: Google Search, Google Display, Google Remarketing in platforme YouTube.
REZULTATI:
SOMA Breath je podjetje, ki se ukvarja s predajanjem znanja, orodij in tehnik, da lahko ljudje dosežejo želene pozitivne in dolgoročne spremembe v svojem življenju. Združujejo starodavne dihalne tehnike z moderno tehnologijo in tako ponujajo revolucionarne izkušnje z meditacijo, ki ni samo izjemno blagodejna, temveč tudi poveča našo energijo, izboljša zdravje in psihološko blagostanje.
IZZIV:
Na nas so se obrnili z željo doseči čim več ljudi po svetu z njihovo revolucionarno metodo meditacije in tako izboljšati kvaliteto življenja ljudi, ki jih dosežejo. Glavni cilj je bil povečati profitabilnost, pri tem pa ohranjati stabilnost blagovne znamke in jasno komunicirati vrednote podjetja.
REŠITEV:
Po zelo temeljitih pogovorih s stranko smo oblikovali edinstveno strategijo oglaševanja, ki je vključevala tako Google kot tudi Facebook kanal. Gradili smo več stopenj njihovega marketinškega funnel-a, pri tem pa optimizirali strategijo, glede na ključne ciljne skupine.
REZULTATI:
Panache Desai je priznan avtor, transformacijski vodja, vizionar in duhovni učitelj. Preko vibracijske transformacije je Panache do sedaj skozi svoje knjige, spletne tečaje in dogodke v živo pomagal že milijonu ljudem na poti odkrivanja in doseganja svojega potenciala.
IZZIV:
Panache se je na nas obrnil z jasnim ciljem: želel je izboljšati digitalno prisotnost svoje blagovne znamke, s čimer bi lahko pomagal posameznikom po svetu do celovite življenjske transformacije.
REŠITEV:
Z našimi bogatimi izkušnjami smo pripravili podrobno marketinško strategijo, glede na glavni cilj stranke. S pomočjo zunanjih sodelavcev smo v kratkem času pripravili in realizirali celotno oglaševalsko strategijo za uresničitev začetne vizije.
REZULTATI:
Sodelovanje z ekipo podjetja Dinetix je v Terme Olimia zagotovo vneslo svež veter v online poslovanje našega podjetja in ravno zahvaljujoč dinamični in s pozitivno energijo nabiti ekipi, ki vedno prihaja z novimi idejami, pisanimi na kožo stranki, se lahko posledično pohvalimo tudi z odličnimi rezultati.
Vasja Čretnik
Vodja prodaje in marketinga v Termah Olimia d.d. in Termah Tuhelj d.o.o
Iskali smo performance agencijo, ki se ne bo ustrašila zahtev, ki jih postavljamo, bo znala doseči naše cilje, hkrati pa bo iskala nove rešitve za digitalno oglaševanje za doseganje najboljših rezultatov. To smo našli v Dinetixu. S strokovnjaki agencije smo dosegli zastavljene cilje in načrtovane rezultate. Naš način sodelovanja se je dvignil na raven "interne" agencije.
Bogdan Štelcar
Vodja internetnih operacij v Vitapur / AD VITA d.o.o.
Dinetix je zaupanja vreden poslovni partner, ki je vselej korak pred konkurenco. A strokovnost kadra je le streha te hiše, katere temelji so vrednote, kot so dobri odnosi, odkrita beseda, korektnost, angažiranje in hitrost.
Miro Primorac
Direktor Turistične agencije Sonček
Dinetix z lahkoto dosega rezultate in so verjetno najboljši partner, s katerim smo kdaj sodelovali. Odkar smo začeli sodelovati z njimi, se naši vložki v Google Ads oglaševanje samo še povečujejo, predvsem zaradi prihodkov, ki jih ustvarjajo.
Njihova proaktivnost in iznajdljivost pri izkoriščanju naših obstoječih materialov za doseganje boljših rezultatov nam je ponudila številne nove vpoglede v platformo Google Ads in naše poslovanje. Če želite agencijo, ki trdo gara in sodeluje z vami za razvoj vašega podjetja, bo Dinetix pravi naslov.
Wayne Liew
Vodja oglaševanja v Mindvalley, Inc.
Dinetix dela čudeže za naše spletno oglaševanje. Ekipa se res osebno zavzema za naša marketinška prizadevanja, saj nenehno prihajajo s priporočili kako izboljšati učinkovitost naših oglaševalskih akcij. Ekipa je tudi zelo prijazna, z njimi odlično sodelujemo. Mirno se lahko odločite za Dinetix, saj bodo vaša oglaševalska sredstva porabljena zelo učinkovito ter za najboljše rezultate.
Gary Torrens
Izvršni direktor in so-ustanovitelj SOMA Breath, Ltd.
Z ekipo v Dinetixu mi je v veselje sodelovati. Na sestanek vedno prihajajo pripravljeni z dobro premišljenimi strategijami in nenehno prinašajo izjemne rezultate. Dinetix je presegel vsa naša pričakovanja, zato jih z veseljem priporočam.
Chris Warden
Izvršni direktor v The Desai Companies, Inc.
Naša strast je pomagati lead generation in e-commerce podjetjem, da povečajo svoj vpliv in uresničijo svojo vizijo. Kontaktirajte nas in skupaj začnimo s sodelovanjem, ki bo zares obrodilo sadove.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |