Zakaj je email marketing ključen za rast vašega posla?

Email marketing

Zakaj je email marketing ključen za rast vašega posla?

Deli blog:

Z vzponom digitalnega marketinga so se podjetja pospešeno začela obračati k oglaševalskim kanalom, da bi dosegla čimveč potencialnih strank, ki bi posledično postali tudi njihovi kupci. Prava oglaševalska strategija je tista, ki vam omogoči, da postanete vidni v digitalnem svetu in nabirate nove sledilce, ki jih zanimajo vaši izdelki ali storitve. Ampak, kaj pa se zgodi, ko vaša baza potencialnih kupcev raste? Že veste, kako jih boste nagovarjali, da bodo zvesti vaši blagovni znamki in bodo iz zgolj interesentov prešli v skupino kupcev?

E-mail marketing je eden izmed najboljših kanalov za ustvarjanje in vzdrževanje kakovostnih in pristnih odnosov s strankami, da se bodo radi vračali k vam.

E-mail marketing je veliko več kot zgolj tedensko obveščanje strank…

 

 

Ko govorimo o e-mail marketingu, lahko nekdo najprej pomisli na bliskajoča in slikovita prodajna sporočila, za katera se sprašujemo, kaj pravzaprav sploh počnejo v našem e-poštnem nabiralniku. Drugi e-mail marketing pojmujejo bolj pozitivno, a zgolj kot medij za obveščanje strank o novicah v podjetju.

Odgovor na to, kaj e-mail marketing v resnici je, vsekakor ni enoznačen. E-mail marketing namreč zajema veliko več kot zgolj prodajna sporočila in tedenske ali mesečne novičnike. S premišljeno, poglobljeno in celovito strategijo lahko žanjemo uspeh tako na kratek kot tudi dolgi rok.

Najučinkovitejša strategija se nanaša tako na prodajo preko e-mail sporočil, na personalizirana sporočila glede na to, kje je stranka vstopila na našo e-mail listo, nanaša pa se tudi na ustvarjanje koristnih vsebin za stranke, izobraževanje ter podporo strankam.

Največkrat se zgodi, da se podjetja preveč ukvarjajo s tem, kdaj bodo pošiljala e-mail sporočila in kako bo to sporočilo izgledalo, preskočijo pa najpomembnejši korak – postavitev strategije za e-mail marketing, da bi najučinkoviteje nagovarjali stranke in z njimi gradili dobre odnose. Ne zgolj s prodajno, temveč z neke vrste prijateljsko miselnostjo se moramo lotiti e-mail marketinga, saj nas bodo samo tedaj stranke zaznavale kot kredibilne, pristne in zaupanja vredne. Na podlagi tega se bodo tudi enkratni kupci spremenili v naše dolgoročne stalne stranke, ki bodo z veseljem nakupovale pri nas.

Poglejmo si torej, kaj vse nam ponuja e-mail marketing in zakaj je tako pomembno, da ga čimprej vključite v vašo marketinško strategijo.

5 razlogov, zakaj je e-mail marketing ključen za rast vašega podjetja

 
 
Prinaša najnižje stroške na konverzijo in dobro donosnost naložbe
 

E-mail marketing je kanal, ki omogoča najnižje stroške na konverzijo, za vsak vložen evro, pa je donos v povprečju kar 42 eur. (*) S tem v mislih je edino pravo vprašanje, ki naj bi sledilo – kako realizirati ta potencial?

Če na kratko povzamemo, kako doseči odlične rezultate z e-mail marketingom: dobro razumevanje vaše ciljne publike, razumevanje delovanja e-mail marketinga, oblikovanje in realiziranje ustrezne celostne strategije, ki vključuje tudi grajenje zdrave in kvalitetne liste e-mail kontaktov, pa ste pripravljeni za izkoriščanje potenciala, ki ga dobra strategija za e-mail marketing ponuja.

Grajenje skupnosti zvestih in pripadnih strank

 

Dandanes (skoraj) vsak uporablja e-mail. Več kot 4 milijarde ljudi dnevno preverja svoj e-poštni nabiralnik. (*) Zato je e-mail tudi idealni kanal za komuniciranje z vašimi strankami in ustvarjanje kvalitetnih odnosov z njimi. V primerjavi z drugimi digitalnimi mediji je to kanal, kjer komunikacija zares poteka ena-na-ena med vami in vašimi strankami, kar predstavlja ogromno priložnosti za personalizacijo in grajenje trdnih odnosov.

Pa smo zopet pri pravi in celoviti strategiji. Skupnost zvestih in pripadnih strank se ne zgradi iz danes na jutri. Prav tako se težko zgradi, če na našo e-mail listo kontaktov gledamo zgolj iz vidika številk in pozabimo, da so za temi številkami ljudje, ki vsakodnevno prebirajo e-mail sporočila ne glede na to, kje so (v službi, doma, na vlaku, v trgovini, itd.). Zato je za grajenje dobrih in trdnih odnosov z ljudmi na vaši e-mail listi kontaktov pomembno, da jih dobro poznate in da ustvarjate sporočila, ki so zanje relevantna in vsebinsko smiselna.

Če želimo na vso silo izčrpati e-mail marketing zgolj v prodajne namene in brez prave strategije, se bo zgodilo ravno nasprotno – prodaje ne bo, odnosov s strankami tudi ne, vaša sporočila pa bodo kontakti na vaši e-mail listi večkrat označevali kot nezaželeno pošto in tako zniževali možnost, da bodo vaša sporočila dejansko prihajala v e-poštne nabiralnike strank.

Drži, da je e-mail marketing eden izmed najboljših načinov za grajenje skupnosti zvestih in pripadnih strank, a pod pogojem, da k ustvarjanju in pošiljanju e-mail sporočil pristopamo kot svetovalci in ne kot agresivni oglaševalci. Samo tako lahko gradimo zaupanje strank v podjetje in posledično ustvarimo vezi, ki trajajo, takšne stranke pa se potem vedno znova z veseljem obračajo na nas.

Konstantno raziskovanje navad strank, ki lahko služi za izboljšanje uporabniške izkušnje

 

Kot smo že omenili, je e-mail marketing eden izmed najbolj učinkovitih načinov za direktno dvosmerno komunikacijo med podjetjem in stranko. Če stranke zaznavajo naša sporočila kot relevantna in odnos z nami kot koristen in zaželen, potem nismo samo mi tisti, ki pošiljamo sporočila, temveč na naša sporočila dobivamo tudi odgovore. Še več kot to, orodja za e-mail marketing ponujajo A/B testiranje, in napredno analitiko, kjer lahko zelo natančno preučimo, kako se stranke odzivajo na prejeta e-poštna sporočila.

Tako lahko raziskujemo navade strank, njihove želje ter pridobivamo mnenja o zadovoljstvu s sodelovanjem z nami, nakupnim procesom in z izdelki oz. storitvami. Vse to nam služi kot sredstvo za vzpostavljanje in vzdrževanje odnosov s strankami, raziskovanje navad naših kupcev ter pridobivanje mnenj, ki jih lahko uporabimo na drugih marketinških kanalih za večanje kredibilnosti ter za izboljšanje uporabniške izkušnje.

E-mail marketing omogoča natančno segmentacijo in personalizirana sporočila

 

Zaradi pogostega podcenjevanja moči e-mail marketinga in nerazumevanja kanala mnoga podjetja nikakor ne morejo učinkovito prodreti do svojih strank. To je včasih povsem logično, sploh če podjetja izhajajo iz miselnosti, da se bodo vsi ljudje na naši e-mail listi kontaktov na naša sporočila odzivali enako.

Pomembna je ena stvar: tako kot se v resničnem življenju niti dva človeka ne bosta popolnoma enako odzvala na situacijo, ju tudi enako e-mail sporočilo ne bo nagovorilo na isti način.

Morda nekoga zanima vaša brezplačna knjižica z nasveti, ki jo ponujate na spletni strani. Drugega zanima izključno kupon za 10% popust, da bo prihranil pri nakupu. Spet drugi je pri vas opravil že dva nakupa in pričakuje drugačna sporočila kot tisti, ki se je za nakup pri vas odločil prvič.

Tukaj pa je velika moč e-mail marketinga – to je kanal, ki vam s pravim orodjem omogoča segmentacijo, avtomatizacijo in čisto pravo personalizacijo samih sporočil ali celih sekvenc sporočil glede na dejanja vaših kontaktov na e-mail listi ali njihovih interesov oz. drugih dejavnikov, preko katerih se ljudje razlikujejo in delijo v posamezne skupine.

S pravo personalizacijo zadržimo stranko, da ostane zvesta našemu podjetju in ne pobegne h konkurenci. V personalizaciji je prihodnost in kdor bo ustrezno nagovarjal kupce, tisti jih bo tudi zadržal in ustvaril dolgoročne vezi z njimi. 

E-mail marketing je eden izmed najbolj učinkovitih načinov za povečanje števila na novo pridobljenih kupcev

 

Šele s strategijo, ki združuje vse digitalne medije, ki so relevantni za vaše podjetje in vaše kupce, lahko do potankosti izkoristite potencial, ki ga splet ponuja. Tako lahko npr. oglaševanje in e-mail marketing odlično sodelujeta v procesu pridobivanja novih strank in vzdrževanja odnosov z njimi. Na eni strani imamo oglaševanje, usmerjeno v lead generation, na drugi strani pa celotno strategijo e-mail sekvenc in avtomatizacij skozi katere oseba potuje, ko nam je zaupala svoj e-mail naslov.

Z e-mail marketingom lahko dosežemo, da gre oseba od zainteresiranega leada v dejanskega kupca, iz neaktivnega kontakta na naši listi kontaktov v redno stranko, s katero lahko oblikujemo dolgoročen in kvaliteten odnos. Kar 59% ljudi poroča o tem, da so imela e-poštna sporočila pomemben vpliv na njihovo nakupno vedenje. Še več, statistike kažejo, da 50% ljudi opravi nakup na spletu zaradi e-poštnega sporočila vsaj enkrat mesečno. (*)

 

Ne veste kako vključiti e-mail marketing v vašo marketinško strategijo? Bi radi postavili učinkovito strategijo, ki bo prinašala tako prodajne rezultate kot tudi lojalnost vaših strank? Z veseljem vam pri tem pomagamo!