Google je najbolj priljubljen iskalnik na svetu, z milijardami iskanj vsak dan. Z oglaševanjem na Googlu lahko podjetja dosežejo številne potencialne stranke, ki jih že zanima, kaj imajo podjetja ponuditi.
Google omogoča podjetjem, da ciljno usmerijo svoje oglase na specifične demografske skupine, interese in ključne besede. To pomeni, da lahko podjetja dosežejo ljudi, ki jih njihovi izdelki ali storitve najbolj zanimajo.
Google ponuja podrobna orodja za sledenje in poročanje, tako da lahko podjetja vidijo, kako njihovi oglasi delujejo, in jih po potrebi prilagodijo. To pomaga podjetjem, da kar najbolje izkoristijo svoj oglaševalski proračun.
Google oglasi lahko pomagajo podjetjem povečati prodajo z usmerjanjem prometa na njihove produktne strani in spodbujanjem ljudi k nakupom.
Google oglasi lahko pomagajo podjetjem pridobivati kontakte potencialnih strank s spodbujanjem ljudi, da se prijavijo na njihove e-novice, prenesejo e-knjigo ali jih kontaktirajo za več informacij.
Google oglasi lahko pomagajo podjetjem povečati promet na njihovih spletnih straneh. To lahko vodi do večje prodaje, pridobivanja strank in drugih želenih rezultatov.
Google oglasi lahko pomagajo podjetjem povečati prepoznavnost blagovne znamke, saj njihove oglase prikaže ljudem, ki iščejo relevantne ključne besede.
Google Search oglasi so oblika spletnega oglaševanja, ki podjetjem omogočajo, da postavijo svoje oglase na vrh strani z rezultati iskanja (SERP), ko ljudje iščejo relevantne ključne besede. Lahko pomagajo povečati promet na spletni strani, pridobivati kontakte potencialnih strank in spodbuditi prodajo. Dejansko so Google Search oglasi ena izmed najučinkovitejših oblik spletnega oglaševanja, saj imajo običajno precej višje razmerje med prikazi in kliki (CTR) v primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja zaradi namere uporabnikov.
Kampanje za prikazno omrežje prikazujejo vizualno privlačne oglase v prikaznem omrežju Google. Prikazno omrežje vam pomaga doseči ljudi, medtem ko brskajo po milijonih spletnih strani, aplikacij in lastnih Googlovih platformah (kot so YouTube in Gmail). Prikazne kampanje uporabljajo odzivne prikazne oglase (RDA). RDA-ji prilagodijo svojo velikost, videz in format, da se prilegajo skoraj kateremukoli razpoložljivemu oglasnemu prostoru in izboljšajo uspešnost. V Google Ads naložite različne materiale (slike, naslove, logotipe, videoposnetke in opise) in optimalna kombinacija ter velikost the materialov se bo prikazala v oglasih na razpoložljivih mestih.
Google Shopping oglasi so močno orodje za e-trgovine za doseganje novih strank in povečanje prodaje. Prikazujejo se na vrhu rezultatov iskanja na Googlu, nad organskimi rezultati, in vključujejo bogate informacije o izdelkih, kot so slike, cene in ocene. To jih naredi zelo vidne in privlačne za kupce, ki že aktivno iščejo vaše izdelke.
Video kampanje vam omogočajo prikazovanje oglasov v videoposnetkih na YouTubu in na spletnih straneh ter aplikacijah, ki sodelujejo v Googlovem video omrežju. Ustvarimo lahko privlačne video kampanje z različnimi oblikami oglasov, ki na različne načine pritegnejo stranke na YouTubu in prek Googlovih video partnerjev. Z video oglasi lahko povečamo promet na spletni strani, gradimo prepoznavnost vašega podjetja, zbiramo kontakte novih potencialnih strank in celo povečamo prodajo.
Imate ali razvijate mobilno aplikacijo? Google kampanje za aplikacije so močno orodje za promocijo vaše mobilne aplikacije prek Googlovega obsežnega omrežja, vključno z iskalnim in prikaznim omrežjem, YouTubom in drugimi aplikacijami ter spletnimi stranmi. To vam daje priložnost, da dosežete široko občinstvo potencialnih uporabnikov, ki jih že zanimajo vrste aplikacij, ki jih ponujate. Z Google kampanjami za aplikacije pridobite več namestitev in spodbudite večji angažma.
Vse pravice upravlja Dinetix, 2025 | Splošni pogoji poslovanja | Varovanje Podatkov