Dosežite milijarde ljudi vsak dan s pomočjo oglasov

Na največji platformi družbenih omrežij na svetu.

Facebook, Instagram, Messenger in Whatsapp — Meta pokriva vse. Z vključitvijo štirih najbolj priljubljenih in najpogosteje uporabljenih aplikacij na svetu v svojo medijsko mešanico lahko vsak dan dosežete milijarde ljudi, ne glede na to, ali pregledujejo Facebook novice, gledajo videe na Instagramu ali klepetajo preko Messengerja.

Razlogi, zakaj bi morali oglaševati z Meta oglasi

Razlogi, zakaj bi morali oglaševati z Meta oglasi

Meta je najbolj popularna platforma za socialna omrežja

Vsak lahko oglašuje

Nekatere priložnosti, ki jih Meta oglasi ponujajo vašemu podjetju

Izboljšanje prepoznavnosti

Dosezite ljudi tako, da povečate prepoznavnost ali predstavite svojo blagovno znamko. Zelo priljubljeno med novimi podjetji.

Pridobivanje kontaktov

Meta oglasi lahko pomagajo podjetjem iskati potencialne kontakte. Na primer, če želite, da se potencialne stranke prijavijo na mesečni novičnik.

Povečanje spletnega obiska

Usmerite ljudi na ciljne destinacije, kot so vaša spletna stran, aplikacija, Facebook trgovina ali Instagram trgovina s pomočjo Meta oglasov.

Povečanje angažiranosti

Poiščite ljudi, ki želijo komunicirati z vašim podjetjem na spletu in izvesti dejanja, kot je začetek pogovora ali komentiranje objav.

Iskanje potencialnih uporabnikov vaše aplikacije

Cilj za promocijo aplikacije vam lahko pomaga pri iskanju novih uporabnikov in dejanjih, ki jih ljudje izvedejo v vaši aplikaciji.

Povečanje prodaje

Meta oglasi vam lahko pomagajo najti ljudi, ki bodo verjetno opravili nakup ali izvedli druge pomembne akcije na spletu ali v trgovini.

Enostavno dosežite željeno občinstvo

Interesno ciljanje

Interesno ciljanje temelji na podatkih o interesih uporabnikov Meta platforme. Meta zbira podatke, kot so strani ali profili, ki so si jih ljudje ogledali, dogodki, za katere so pokazali zanimanje, in celo oglasi, na katere so že kliknili. Na podlagi teh podatkov Meta razvršča te ljudi v občinstva glede na njihove interese. Na primer, oseba, ki je pokazala zanimanje za nogomet, bi bila uvrščena v seznam občinstva z nogometnimi interesi.

Ciljanje po meri

Občinstva po meri se uporabljajo za prikazovanje oglasov ljudem v srednjem in spodnjem delu prodajnega lijaka. Ta občinstva običajno vključujejo ljudi z večjo naklonjenostjo, ki že poznajo vašo blagovno znamko in so že razmišljali o vaših izdelkih. Pri ustvarjanju teh občinstev imate na voljo več virov, vključno z Meta pikslom, vašo aplikacijo, obstoječim seznamom e-mailov vaših strank, Facebook stranjo, Instagram profilom itd.

Lookalike ciljanje

Lookalike občinstva so način, kako doseči ljudi, ki imajo podobne interese in demografske značilnosti kot vaš obstoječi seznam strank. Ta seznam lahko vključuje obiskovalce spletne strani, sledilce na družbenih omrežjih, naročnike na e-pošto, trenutne stranke in več. Meta ima močan algoritem, ki lahko samodejno najde uporabnike s podobnimi lastnostmi kot vaši stranke, potencialne stranke in angažirano občinstvo. Vse, kar morate storiti, je, da zagotovite trenutne podatke ali preference, algoritem pa bo poskrbel za ostalo.

Prikazujte oglase na način, ki vam najbolj ustreza

Oglasi z eno sliko

Oglasi s slikami vam omogočajo prikazovanje vašega izdelka, storitve ali blagovne znamke z eno samo fotografijo in možnostjo dodajanja noge. Oglase s slikami lahko ustvarite prek Meta Ads Managerja ali promovirate objavo, ki vključuje sliko s Facebook strani.

Oglasi z videoposnetki

Oglasi z videoposnetki vam omogočajo prikazovanje vašega izdelka, storitve ali blagovne znamke s pomočjo videa. Ustvarite jih lahko prek Meta Ads Managerja ali promovirate objavo z videoposnetkom na vaši Facebook strani. Oglasi z videoposnetki se lahko prikažejo na več mestih na Facebooku, Messengerju, Instagramu in ostalih Meta straneh ter podpirajo različna razmerja dimenzij, ki so odvisne od umestitve. Različne umestitve dovoljujejo različne dolžine videoposnetkov, vendar so krajši videoposnetki običajno bolj privlačni na mobilnih napravah.

Vrtiljak oglasi oz. carousel

Vrtiljak oglasi vam omogočajo prikazovanje dveh ali več slik in/ali videov v enem oglasu, vsaka z lastnim naslovom, opisom, povezavo in pozivom k akciji. Za pomikanje po vrtiljaku uporabniki podrsajo po mobilni napravi ali kliknejo puščice na računalniškem zaslonu. Oblika vrtiljaka lahko podpira različne vrste podjetij. Uporabite jo lahko za predstavitev nepremičnin, storitvenih ponudb, dogodkov in več.

Galerija/kolekcija

Format galerije oz. kolekcije vključuje funkcijo Instant Experience in omogoča ljudem lažje odkrivanje, brskanje in nakupovanje izdelkov in storitev s telefonom na vizualno privlačen in vključevalen način. Vaš oglas z zbirko vključuje naslovno sliko ali videoposnetek z več izdelki spodaj. Ko nekdo tapne oglas, se odpre celostranska Instant Experience.

Želite začeti z oglaševanjem na Meti?

Ne glede na to, ali ste novi v spletnem oglaševanju ali izkušen tržnik, Meta ima vse, kar potrebujete za uspeh vašega spletnega poslovanja.