Naš proces

Verjamemo v moč celostnega digitalnega marketinga

Tu smo, da vaše ideje spremenimo v stroje za ustvarjanje prihodkov z dodano vrednostjo. Razumemo digitalni svet in želimo vam olajšati breme. Zato smo razvili svoj edinstven proces, ki se osredotoča na rast vašega podjetja —naš 3x3 by Dinetix.

3x3 by Dinetix sestoji iz 3 glavnih korakov —NAČRTOVANJE, IZVEDBA in RAST. Vsak korak igra svojo vlogo in je ključen na poti do uspeha.

3x3 by Dinetix sestoji iz 3 glavnih korakov —NAČRTOVANJE, IZVEDBA in RAST. Vsak korak igra svojo vlogo in je ključen na poti do uspeha.

3X3

by Dinetix

Načrt

KORAK 1

Postavitev ciljev
Jasna strategija
Postavitev časovnice

Izvedba

KORAK 2

Spremljanje napredka
Učinkoviti oglasi
Odločanje na podlagi rezultatov

Rast

KORAK 3

Iskanje priložnosti
Prilagajanje vsebin
Povečanje prometa

NAČRT

KORAK 1

NAČRT

Postavitev ciljev

Pravilna postavitev ciljev je prva in najpomembnejša stvar. Cilji morajo biti specifični, merljivi, dosegljivi, relevantni in časovno omejeni. Z jasnimi cilji lahko nato zgradimo strategijo, kako jih doseči čim hitreje. Je vaš cilj povečanje prodaje? Uporaba novih kanalov za ustvarjanje več prihodkov? Povečanje spletnega prometa? Pridobivanje več kakovostnih potencialnih strank? To je tisto, čemur se posvečamo na začetku.

NAČRT

Jasna strategija

Ko so cilji postavljeni, moramo postaviti trdno strategijo, da jih dosežemo. Tukaj je pomembno določiti globino in dolžino prodajnega lijaka, vse kanale, ki jih želite uporabiti, proračune in konkretni načrt po korakih za dosego ciljev.

NAČRT

Postavitev časovnice

Brez časovnice se nič ne zgodi. Časovni okvirji morajo biti jasno postavljeni, ekipe morajo biti usklajene in vse naloge morajo imeti dodeljeno osebo ali ekipo, ki bo nalogo opravila v dogovorjenem času.

IZVEDBA

KORAK 2

IZVEDBA

Spremljanje napredka

Preden začnete izvajati svojo strategijo digitalnega marketinga, je potrebno implementirati napredne rešitve za sledenje. Google Analytics ima svoje omejitve, enako velja za katerokoli drugo orodje za e-mail marketing, kar lahko pripelje do napačnih podatkov o prihodkih. Rešitev je neodvisna programska oprema za sledenje, ki razkriva življenjsko vrednost vsake stranke in prikazuje vrednostno atribucijo čez številne kanale.

IZVEDBA

Učinkoviti oglasi

Ustvarjanje učinkovitih sporočil, ki upoštevajo specifično naravo vsakega digitalnega marketinškega kanala, je izjemno pomembno. Ko gre za video oglase na YouTubu, naj bodo ti ločeni od videoposnetkov, namenjenih platformam, kot sta Facebook ali Instagram. V svetu digitalnega marketinga ne gre brez testiranja različic — to je edini način, da nenehno ustvarjate uspešne kreative in besedila, ki prinašajo želenerezultate.

IZVEDBA

Odločanje na podlagi rezultatov

Jasni ključni kazalniki uspešnosti (KPI) morajo biti določeni za vsak korak prodajnega lijaka, zbranih pa mora biti dovolj podatkov, preden sprejmete kakršnekoli odločitve.

RAST

KORAK 3

RAST

Iskanje priložnosti

Vaši podatki so vaše zlato. Nenehno morate raziskovati nove priložnosti v svojih lastnih podatkih.

RAST

Prilagajanje vsebin

Vsebina vaših oglasov, e-mail sporočil in pristajalnih strani se mora nenehno razvijati. Poskrbite, da boste prilagajali svojo vsebino, da bo relevantna za vašo ciljno skupino, ter nenehno preizkušajte nove ideje.

RAST

Povečanje prometa

Razmislite o povečanju proračuna za oglaševanje pri uspešnih kampanjah, razširitvi onkraj vaših lokalnih trgov in povečanju prisotnosti na različnih oglaševalskih platformah, s čimer boste postali vseprisotni.