Contact

Hvala,
ker razmišljate
o sodelovanju z nami!

Radi bi vas bolje spoznali in vam zagotovili vrhunsko storitev. Prosimo, vzemite si trenutek in izpolnite spodnji obrazec. Pomagal nam bo razumeti vaše potrebe in zagotoviti, da bo naš prvi pogovor izjemno produktiven.

Kako vam lahko pomagamo rasti?

FAQ

Naš proces

Doseganje pravih rezultatov z digitalnim marketingom zahteva strokovno znanje. Prav tako pa je zelo zamudno. Zato je najbolje, da to prepustite strokovnjakom, da se lahko osredotočite na svojo misijo —širjenje vašega sporočila, ustvarjanje vpliva in spreminjanje življenj ljudi.Ko sodelujete z agencijo, kot je Dinetix, ste lahko prepričani, da sodelujete z najbolj izkušenimi specialisti, kar vam bo zagotovilo rezultate, ki bodo razširili vaš vpliv —večjo prepoznavnost blagovne znamke, kakovostne potencialne stranke, prodajo in še več.
Oblikovanje proračuna se začne z vašimi poslovnimi cilji. Najprej razmislite o številu strank, ki jih želite pridobiti. Nato izračunajte število klikov, ki jih potrebujete, da pridobite te stranke, glede na vašo povprečno stopnjo konverzije. Se sliši zapleteno? Brez skrbi, mi vam lahko pomagamo. Kontaktirajte nas, da ugotovite, kako vam naša ekipa lahko pomaga optimizirati vaš oglaševalski proračun, da boste dosegli promet (in stranke), ki jih želite.
Plačane kampanje na kanalih kot so Google ali Facebook prinesejo rezultate hitro. Dobro optimizirana PPC kampanja lahko prinese prodajo, potencialne stranke ali promet skoraj takoj. Druge dolgoročne digitalne marketinške strategije, kot so vsebinski marketing, e-mail marketing in optimizacija iskalnikov (SEO), pa potrebujejo veliko več časa, da prinesejo rezultate. Običajno se polni vpliv teh dolgoročnih kampanj pokaže v šestih mesecih do enega leta.

Google Analytics je močno orodje. In tukaj je dobra novica: je popolnoma brezplačen! Kaj počne? Google Analytics vam pomaga spremljati promet na vaši spletni strani. Prikazuje, kako ljudje najdejo vašo spletno stran, od kod prihajajo, katero vsebino berejo in končno, ali kupijo izdelek.Ko najamete Dinetix, vam naša ekipa pomaga izkoristiti to neverjetno orodje.

Nastavimo vaš račun tako, da lahko spremljate pridobivanje obiskovalcev (od kod prihajajo), vedenje obiskovalcev (kako se obnašajo na vaši spletni strani) in konverzije (število strank, ki opravijo nakup ali postanejo potencialne stranke).

Digitalni marketing

Google Ads je ena izmed najbolj priljubljenih platform za plačljivo oglaševanje na svetu. S pomočjo Google Ads lahko ustvarite besedilne oglase, ki seprikažejo na vrhu rezultatov iskanja na Googlu. Prav tako lahko ustvarite prikazne in dinamične oglase, ki se prikažejo na drugih spletnih straneh prek Google Ads. In kaj je največja prednost? Imate popoln nadzor nad tem, kdo vidi vaše oglase, koliko ponudijo za oglasni prostor in koliko plačajo na klik ali prikaz.
Najbolj priljubljena platforma družbenih omrežij na svetu je odlična za marketing! Uporabite jo lahko za interakcijo in organsko povezovanje z vašo ciljno publiko. Platforma je idealna za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke in izdelkov, deljenje uporabnih vsebin s strankami ter odgovarjanje na vprašanja strank. Za mnoga podjetja je platforma prav tako odlična za PPC in prikazno oglaševanje, kar lahko uporabite za usmerjanje prometa na vašo spletno stran.
LinkedIn je ena najboljših platform za B2B podjetja. Tukaj si preko 800 milijonov profesionalcev deli svoje reference, in je odličen kraj za povezovanje z občinstvi, usmerjenimi v poslovanje. Priporočamo, da začnete z LinkedIn skupinami; odgovarjajte na vprašanja in se pridružite razpravam, da pokažete svoje vodilno znanje v industriji. Plačano oglaševanje je prav tako lahko močno orodje za ciljanje specifičnih podjetij in odločevalcev.
YouTube je drugi največji iskalnik na svetu. Vedno več ljudi prihaja na YouTube, da bi našli videoposnetke o določeni temi. Zaradi tega je YouTube lahko močno marketinško orodje za podjetja. Video je ena izmed najbolj angažirajočih oblik marketinga na družbenih omrežjih. Želite začeti? Poskusite ustvariti videoposnetke z navodili, predstavite blagovno znamko ali izdelke, ali opravite intervjuje, da se povežete s svojim občinstvom.

Terminologija

Ključne besede so eden najpomembnejših elementov digitalnega marketinga. V bistvu so to besede in fraze, ki jih ljudje vpišejo v iskalnik, ko iščejo določene informacije (npr. vašo fantastično spletno stran!). Iskalni marketing (SEM) izkorišča te ključne besede v vašem plačanem oglaševanju, da poveča vašo vidnost med pravo ciljno publiko prek rezultatov iskalnikov. To je veliko hitrejši način za pridobivanje kakovostnih potencialnih strank kot organska pot optimizacije iskalnikov (SEO).

Učinkoviteje je osredotočiti se na SEM, preden se lotite SEO, saj lahko hitro preizkusite ključne besede glede obsega iskanj in konverzij, preden se odločite za naložbo v SEO.

PPC ali plačilo na klik je oblika digitalnega oglaševanja. In je popolna za podjetnike, svetovalce in odločevalce, saj plačate le, ko ljudje odreagirajo na vaš oglas. Podjetja v bistvu ponujajo ceno za vsak klik. Ko ljudje kliknejo na oglas, se oglaševalcu zaračuna ta akcija.
Podjetja obožujejo performance marketing. Zakaj? Ker pri performance marketingu podjetje plača le, ko so izvedena specifična dejanja, npr. ko so ustvarjeni kliki, nakupi ali pridobljene potencialne stranke. Performance marketing kampanje so torej namenjene ustvarjanju merljivih rezultatov.
V marketingu je poziv k akciji (CTA) eno najpomembnejših orodij, da spodbudite svoje stranke k dejanju. V bistvu je CTA gumb ali povezava, ki strankam pove, kaj naj storijo naprej. Primeri CTA gumbov so “Kupi zdaj”, “Izvedi več” ali “Prijavi se”. Pravilno oblikovanje CTA gumba na prodajni strani je znanost; pogosto se preizkusi več različic CTA, da se vidi, katera se najbolje obnese.
CTR se nanaša na odstotek gledalcev, ki kliknejo na vaš oglas. Za izračun CTR preprosto delite število klikov s številom prikazov oglasa. Visok CTR je na splošno znak, da je vaš oglas uspešen in dosega pravo ciljno publiko. Poročila Googla kažejo, da je 1-2% CTR idealen za PPC iskalno oglaševanje.