Vse se je začelo leta 2004 v najetem stanovanju, ko je Peter želel zaslužiti nekaj dodatnega denarja za pokritje visokih stroškov študentskega življenja
Najprej je ocenil situacijo:
Pot se je začela z iskalnim nizom »kako zaslužiti denar na spletu« in po kratki raziskavi je našel knjigo Google Cash. Ta ena knjiga je spremenila potek njegove kariere in od takrat naprej je lahko razmišljal še samo o spletnem oglaševanju.
Prebral je vse, kar je bilo na voljo na internetu o marketingu, pisanju besedil, izdelavi spletnih strani itd. Takrat je bilo to zabavno, saj so bili preprosti časi in lahko si se hitro česa novega naučil.
Ko so se stvari začele sestavljati, je najbolj očiten način za poslovanje na spletu postal affiliate marketing in leta 2004 je bilo to res neverjetno. Vse, kar si moral narediti, je bilo zakupiti ključne besede na Googlu, neposredno povezati na ponudbo ter tako prejeti 75 % provizije za prenos PDF. Sladko in preprosto 😎
Leta 2005 je bil Peter še vedno študent in je začel delati kot zunanji sodelavec za lokalno agencijo Iprom, ki je imela svoj strežnik za oglase in je sodelovala z vsemi največjimi lokalnimi in mednarodnimi znamkami na lokalnem trgu. Coca-Cola, Goodyear, Sony, Honda, Ford … so bili samo nekateri od velikih imen.
Leta 2007 je potekalo Državno prvenstvo v direktnem marketingu in Peter se je prijavil. Izmed več kot 150 tekmovalcev, ki so večinoma prihajali iz agencij in medijskih hiš, je zasedel 3. mesto.
Nagrada je Petru omogočila nekaj preboja na lokalnem trgu. Pridobil ješe več strank iz Slovenije, pa tudi prvo iz Nemčije, Neckemann.
Postopoma je pridobival na prepoznavnosti, bil je povabljen kot govorec na številnih konferencah o Google Ads, prej znanem kot AdWords, in takrat je bila prvič ustanovljena tudi podjetniška entiteta.
Samostojno podjetništvo je bilo uspešno, posel je rasel, vendar je leta 2010 postalo naporno, zato je Peter povabil študenta, da mu pomaga pri delu. To je bil pomemben trenutek, saj se je freelancing za Google in Facebook oglase spremenil v svetovalno storitev.
Nova dejavnost je rasla dobro, vendar Petru ni bila dovolj dinamična. Želel si je globlje preučiti podrobnosti performance marketinga in ga uresničiti, saj njegove stranke niso bile pripravljene narediti dodatnega koraka. Zato se je leta 2012 odločil vrniti k affiliate marketingu.
Konec leta 2012 se je pojavila naslednja priložnost v performance marketingu –oglaševanje na mobilnih napravah.
To je bilo obdobje, ko je Peter vložil vse, kar je imel, v to podjetje. To pomeni vse, od življenjskega zavarovanja do prihrankov, posojil … Te mobilne marketinške kampanje so zahtevale veliko kapitala, vendar je bil izplen zelo dober.
Mobilni marketing je bila ena najboljših učnih izkušenj od leta 2004, saj je bilo potrebnozaložiti lastna sredstva v velikem obsegu. Takšen pristop ima dve plati: na eni strani imaš 100 % svobodo, na drugi pa 100 % odgovornost. To enostavno pomeni, da imaš vso svobodo v tem, koliko želiš dvigniti promet, če pa se zaje*eš, te enostavno ni več.
Posel se je skoraj podvajal iz meseca v mesec, vendar je postalo neobvladljivo, zato se je Peter na začetku leta 2014 odločil, da opusti affiliate marketing in oblikuje ekipo za digitalni marketing, ki bo imela veščine pravega affiliate oglaševalca ter uporabila te veščine za marketinške napore strank.
Leta 2016 je podjetje prvič prejelo status Google Premier Partner. Takrat je ekipa še vedno delovala pod Petrovim svetovalnim podjetjem. Ta status smo prejeli, ker smo začeli izvajati mednarodne kampanje, ki so bile sorazmerno večje kot tiste na lokalnem trgu.
Leta 2017 se je podjetje preimenovalo v Dinetix–ime, ki ga še danes ponosno nosimo. Dinetix je izpeljanka iz Digital Genetics, ideja pa izhaja iz dejstva, da je ekipa Dinetix odgovorna za ustvarjanje in oblikovanje digitalne genetike podjetij, ki želijo razširiti svoje poslovanje na digitalnem igrišču.
Danes ne gre več toliko za našega ustanovitelja, saj je Dinetix postal ideja o digitalnimarketinški odličnosti, podprti z izkušnjami, veščinami in podatki o uspešnosti. Danes Dinetix deluje po svojem lastnem procesu 3×3 by Dinetix™, ki omogoča metodično implementacijo marketinške strategije na trg in stalno rast zaradi svoje trajne narave
Direktor
Podjetnik in navdušenec nad spletnim marketingom, Peter obožuje graditi ekipe, razvijati podjetja in vplivati na življenja ljudi. Dinetix je uresničitev njegovih največjih poslovnih strasti in ciljev: sodelovati z visoko zmogljivo in učinkovito ekipo, ki jo šteje za prijatelje, medtem ko ustvarja velik vpliv in se pri tem zabava. Petrova velika vizija vplivati na 500 milijonov življenj je bila ključna pri razvoju mlade ekipe Dinetix, da je postala progresivna in izjemno prilagodljiva agencija. Edina stvar, ki bi Petru zlomila srce, je odvzem njegovih strasti iz otroštva —vožnje z motorjem poleti in smučanja pozimi.
Preberi večManager digitalnega uspeha ključnih strank
Luka je gonilna sila Dinetix-a, s 15-letnimi izkušnjami v marketingu. Uživa, ko lahko deli svoje znanje in izkušnje z drugimi in jim tako pomaga pri njihovi osebni in profesionalni rasti. To pa ni presenetljivo, saj je Luka tudi bivši kapetan slovenske zastavične nogometne reprezentance in je predstavljal Slovenijo na dveh evropskih prvenstvih. Lukovo glavno vodilo je stalni razvoj, zato uživa v digitalnem marketingu, ki se kot področje konstantno spreminja in zahteva nenehno širjenje znanja. Ne zavrne še tako zahtevnega izziva in s svojimi spretnostmi pomaga strankam premagati ovire na njihovi poti do rasti. Luka je tudi velik navdušenec nad potovanji – do sedaj je obiskal že neverjetnih 30 držav. O potovanjih ustvarja tudi zanimive in uporabne blog vsebine.
Preberi večManager digitalnega uspeha ključnih strank
Lidija je samozavestna skrbnica ključnih strank z mnogo talenti. Je ljubiteljica hip hopa in kot plesalka je nastopila na odrih po Sloveniji in tujini. Poleg plesa pa jo odlikuje njena ustvarjalnost, s katero se loti vsake oglaševalske kampanje v Dinetix-u. Je diplomirana anglistka in južnoslavistka, trenutno pa zaključuje še magisterij iz angleščine. Obožuje pridobivanje novih znanj in stremi k temu, da postaja vse boljša različica sebe. S svojim podjetniških duhom in izkušnjami iz vodenja svojega lastnega prevajalskega studia, je Lidija tista, ki zna zagotoviti ustrezno komunikacijo blagovne znamke in pripeljati uspešnost na višji nivo.
Preberi večSkrbnica ključnih strank
Iva je velika ljubiteljica kave, ki močno verjame v svetlo prihodnost digitalnega marketinga. Ker si želi v digitalnem marketingu pustiti svoj pečat, se je odločila za karierni preskok iz področja odnosov z javnostmi. V Dinetix-u je svojo pot začela kot začetnica, ki si je s svojim dobrim delom in zagnanostjo tlakovala pot do skrbnice ključnih strank. Kot diplomirana novinarka in magistrica kadrovskega menedžmenta Iva spretno uporablja svoje veščine za uspešno sodelovanje z nekaterimi izmed največjih strank v Sloveniji. Zaradi svoje vztrajne želje po tem,da je boljša kot včeraj, je Iva prava vzornica tako za člane Dinetix-ove ekipe kot tudi za njeni dvojčici v osebnem življenju.
Preberi večSkrbnik ključnih strank
Robert je vrhunski plesalec salse, ki zna prav tako vnesti prave poteze v vsako oglaševalsko kampanjo, ki jo vodi. Z znanji multimedijskega inženiringa in izkušnjami kot produktni fotograf, fotograf na dogodkih, oblikovalec video vsebin in filmski ustvarjalec, ima Robert čut za ustvarjanje oglaševalskih kampanj, ki pritegnejo in zagotavljajo uspeh naših strank. Robert uživa v reševanju najrazličnejših izzivov in negovanju ekipnega duha v Dinetix-u. V prostem času uživa v gorskem kolesarjenju, raziskovanju oddaljenih dežel, fotografiranju, glasbi in dobremu pivu.
Preberi večSkrbnik ključnih strank
Po začetku kariere v novinarstvu je Matic kmalu ugotovil, da je njegova prava strast v marketingu. Kot velik oboževalec platforme Meta (prej Facebook) rad širi svoje znanje tudi na druga področja digitalnega marketinga. Njegove lastnosti, ki ga opredeljujejo kot zanesljivega člana ekipe, izhajajo iz športa, kjer je skoraj 25 let igral nogomet. Tudi potem, ko je prišel celo na profesionalno raven, je globoko v sebi vedel, da se bo njegova karierna pot nadaljevala v sferi dinamičnega digitalnega marketinga. Z magisterijem iz strateške marketinške komunikacije in več kot 9-letnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga popolnoma pozna svet marketinga na družbenih omrežjih, še posebej, ko gre za upravljanje Meta oglasov. Čeprav svoje delo jemlje zelo resno, se rad tudi pošali s sodelavci in prinese drugačen pogled na izzive, s katerimi se soočajo naše stranke.
Preberi večVse pravice upravlja Dinetix, 2025 | Splošni pogoji poslovanja | Varovanje Podatkov