Blog

4 razlogi, zakaj morate biti prisotni na TikToku

Lahko se izogibamo, lahko kljubujemo, a ne moremo ustaviti – da, govorimo o TikToku. Mnogo podjetij se TikToka boji in izogiba, a zavedati se moramo, da je TikTok še vedno eno izmed najbolj popularnih in hitro rastočih družbenih omrežij. In ne, ni zgolj omrežje, kamor uporabniki objavljajo smešne posnetke svojih hišnih ljubljenčkov, temveč je omrežje, ki bi ga moralo vsako podjetje uporabiti kot resno marketinško omrežje za dosego potencialnih strank.

Zakaj je TikTok tako popularen in zakaj je dobro, da je tudi vaše podjetje prisotno na TikToku – berite dalje.

Zakaj je TikTok tako popularen?

 

TikTok je platforma za deljenje kratkih zabavnih in informativnih posnetkov. Z neomejenimi možnostmi glede ustvarjanja posnetkov TikTok platforma spodbuja ustvarjalnost uporabnikov in omogoča izražanje. Ima več kot milijardo aktivnih uporabnikov, kar 31% uporabnikov pa je starih med 25 in 34 let. (*)

TikTok omogoča ustvarjanje posnetkov, ki so dolgi do 3 minute, uporabniki pa lahko pri tem uporabljajo različne zvočne učinke, glasbo, filtre in druge funkcije, ki se nenehno dodajajo. TikTok se od drugih družbenih omrežjih razlikuje tudi po tem, da je možnost, da bodo vaši posnetki postali viralni, precej večja kot pri drugih – kdo ne želi višjega dosega?

Kako pa je TikTok postal tako popularen?

K popularnosti TikToka so prispevali mnogi vplivneži in zvezdniki, ki so aplikacijo promovirali – nekateri so ustvarjali vsebine, vezane na izzive ali hashtage, ki so hitro pritegnili uporabnike, da se pridružijo. Skozi čas so svoje mesto na TikToku dobili tudi vplivneži, ki so svojo prepoznavnost zgradili ravno na tej platformi, uporabniki pa so jim želeli slediti in tako je vse bolj raslo število aktivnih uporabnikov. Kot že omenjeno, so k popularnosti TikToka prispevali tudi razni trendi in izzivi, ki so se na začetku nanašali predvsem na določene plesne koreografije, ki so jih na začetku začenjali predvsem vplivneži in zvezdniki.

Prednost TikToka je možnost preprostega ustvarjanja videoposnetkov, deljenja in brskanja. Posnetki se začnejo predvajati takoj, ko posameznik odpre aplikacijo, s čimer takoj pritegnejo uporabnikovo pozornost, le ti pa lahko gledajo posnetke drugih tudi več ur. V povprečju uporabniki uporabljajo TikTok 1,5 ure na dan. (*)

4 razlogi, zakaj je za podjetje prisotnost na TikToku koristna

 
 

TikTok je uporabna platforma tako za manjša podjetja, kot tudi večja, tako za B2B kot tudi B2C podjetja. Podjetja lahko na TikToku ustvarjajo in objavljajo lastne zabavne in informativne/izobraževalne vsebine, ki se nanašajo na njihovo podjetje. Omogoča tudi sodelovanje z vplivneži ter omogoča oglaševanje, ki se prebuja tudi v Sloveniji.

Kateri so torej ključni razlogi, da je prisotnost vašega podjetja na TikToku pomembna? Nekaj teh glavnih razlogov naštevamo spodaj:

Hitrejši in večji doseg vaših objav

 

Kot smo že omenili, ima TikTok več kot milijardo aktivnih uporabnikov, njegov algoritem pa omogoča, da lahko vaše vsebine hitreje dosežejo viralnost. To je nekaj, kar na drugih družbenih omrežjih težje storite. V kolikor vaša vsebina pritegne, ste konsistentni pri objavljanju, upoštevate nekaj glavnih vodil pri ustvarjanju in objavljanju posnetkov, lahko hitro dosežete viralnost in s tem dosežete ljudi po celem svetu. Kaj je lahko rezultat? Hitro lahko občutno povečate prepoznavnost vaše blagovne znamke in tudi povečate vašo prodajo. Pa tukaj govorimo zgolj o organski vsebini.

Doseg vaše ciljne publike

 

V začetku tega članka smo omenili tudi, da je kar 31% uporabnikov TikToka starih med 25 in 34 let, kar mnoge preseneti. Na začetku je namreč na platformi preživljalo čas veliko več mlajših uporabnikov, starih med 18 in 24 let. Sedaj to skupino predstavlja okvirno 24% žensk in 18% moških. (*)

V kolikor vaša ciljna skupina spada v omenjene okvirje, je TikTok super omrežje za vas in vaš posel.

Veliko možnosti za učinkovito oglaševanje

 

V letu 2020 je TikTok predstavil tudi možnost oglaševanja na tej platformi. Obstaja več različnih možnosti in tipov oglasov, ki jih lahko uporabite na TikToku, med drugimi so na voljo tudi Spark oglasi, ki za podjetja predstavljajo ogromno priložnost. Gre namreč za promoviranje vaših organskih objav – v kolikor je vaša objava že organsko dosegla veliko število uporabnikov, potem lahko s Spark oglasi še dodatno promovirate to objavo in s tem še povečate doseg te objave. Samo oglaševanje na TikToku pa je še vedno precej cenejše od oglaševanja na drugih družbenih omrežjih, kar je še dodatna prednost TikToka. Zaenkrat TikTok oglaševanje v celoti še ni možno na vseh trgih, vključno s Slovenijo, a to ne pomeni, da platforma za vas ni relevantna. Še več, izkoristite jo lahko za večji organski doseg in povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke, sodelujete pa lahko tudi z vplivneži in ustvarjalci vsebin.

Potencialno bolj učinkovita sodelovanja z vplivneži

 

TikTok ima res širok nabor ustvarjalcev vsebin in vplivnežev, ki imajo zveste sledilce, zato je sodelovanje z njimi lahko koristno za višanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke, izdelkov oz. storitev ter posledično tudi same prodaje. To pa ni vse, ustvarjalci vsebin in vplivneži lahko za vas ustvarjajo tudi vsebino, ki jo lahko uporabite za organske objave ali jo promovirate še na drugih družbenih omrežjih in kanalih.

Kot podjetje lahko sodelujete z lokalnimi ali globalnimi vplivneži, odvisno seveda od vaše ciljne skupine in trga, na katerem ste oz. želite biti prisotni. Zanimiv je tudi podatek o dosegu in angažiranosti, ki jo imajo vplivneži na TikToku v primerjavi z drugimi omrežji – mikro vplivneži imajo na TikToku kar 17,96% engagement rate oz. stopnjo angažiranosti, med tem ko imajo na Instagramu takšni vplivneži stopnjo angažiranosti 3,86%. (*) Precej obetavno, kajne?

 

TikTok se še vedno razvija in privablja več in več uporabnikov, za podjetja pa je vse bolj in bolj pomembno, da se ga poslužujejo, v kolikor želijo povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke. Boste tudi vi eno izmed podjetij, ki bo pogumno stopilo na pot TikTok ustvarjanja in oglaševanja? Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo postaviti strategijo za najbolj učinkovito uporabo TikTok omrežja.