Google razširitve sedaj imenujemo elementi
- 03/03/2023
Deli blog:
Oglaševalci v svetu digitalnega marketinga iščemo različne načine, kako pripraviti najboljše oglase, ki bodo izstopali iz množice konkurenčnih oglasov in prinašali tako željene konverzije. Za vse Google oglaševalce pa Google ponuja dodatno možnost, kako izboljšati položaj oglasov in s tem posledično ponudi možnost, da izboljšate tudi vaše rezultate z oglaševanjem.
Katera je ta dodatna možnost, ki lahko pomaga do večje rasti pri Google oglaševanju? Govorimo o razširitvah (angl. extensions), ki se sedaj imenujejo elementi (angl. assets). Na voljo so vsem, ki uporabljate Google ads storitev.
Kaj so Google ads razširitve?
Google ads razširitve so dodatni elementi pri Google oglaševanju, ki se prikazujejo poleg vsebine oglasov na Google iskalniku. Njihov namen je prikazovanje dodatnih ključnih informacij uporabnikom, s katerimi lahko izboljšate razmerje med prikazi in kliki na vaš oglas in povečate verjetnost, da bodo uporabniki dejansko kliknili na vaš oglas.
Zveni precej obetavno, kajne?
V kolikor znamo razširitve uporabiti kar najbolje, potem lahko res naredijo veliko razliko.
Google ads razširitve so brezplačne in jih lahko uporabite za vse oglase na Google iskalniku. Obstaja 19 vrst različnih Google ads razširitev, nekatere od njih so dinamične, kar pomeni, da jih ustvari Googlov algoritem sam na podlagi podatkov, ki jih pridobi iz vašega računa in spletne strani, nekatere pa morate nastaviti ročno.
Ključna novost v okviru Google ads razširitev je sprememba imenovanja – od septembra 2022 dalje so razširitve (angl. extensions) sedaj poimenovane kot elementi (angl. assets).
Za boljše razumevanje delovanja bomo v tem članku uporabljali izraz “razširitve”. Pa si poglejmo nekaj vrst Google ads razširitev.
Ročne razširitve v Google ads
Kot že omenjeno, je potrebno ročne razširitve nastaviti, kar traja nekaj minut. Med najbolj popularnimi razširitvami oglasov so (*):
Razširitve povezav do spletnih mest (angl. sitelink extensions)
Razširitve povezav do spletnih mest so ene izmed najbolj pogosto uporabljenih razširitev. Vključujejo dodatne povezave, ki se prikazujejo pod oglasom, najbolj uporabne pa so za tiste, ki na svoji spletni strani ponujajo npr. več kategorij izdelkov in jih želijo prikazati tudi v oglasu. Zakaj jih uporabljati? Razširitve povezav do spletnih mest delujejo kot oglas v oglasu, saj dodajajo nekaj povezav, s čimer lahko izboljšamo CTR.
Razširitve z oblački (angl. callout extensions)
Razširitve z oblački so prav tako popularni dodatki k oglasom. Gre za kratko besedilo (do 25 znakov), ki se prikaže za samim opisom oglasa. V kolikor želite v svoj oglas dodati še nekaj besedila, ki ga zaradi omejitve znakov niste mogli umestiti v sam opis, je ta razširitev odličen način za to. Uporabna je predvsem za obogatitev obstoječega opisa oglasa, saj ponuja priložnost, da dodate še nekaj ključnih besed, ki bi lahko izboljšale vaše rezultate.
Razširitve za strukturirane delčke kode (angl. structured snippet extensions)
Razširitev za strukturirane delčke kode je podobna razširitvi z oblački, saj se prav tako pokaže kot del opisa oglasa, a njen namen je prikazati kratek seznam ali katalog ponudbe, ki jo imate.
Razširitve za klice (angl. call extensions)
Razširitev za klice je predvsem uporabna za podjetja, ki želijo ponuditi svojo telefonsko številko, na katero lahko stranke pokličejo. Tako vas lahko uporabniki kontaktirajo že preden kliknejo na samo pristajalno stran. Glede na potrebe vašega podjetja boste najlažje sami ocenili, kako smiselno je prikazati vašo telefonsko številko že v tem koraku.
Razširitve za lokacijo (angl. location extensions)
Razširitev za lokacijo prikaže fizično lokacijo vašega podjetja. Ta razširitev je relevantna za bolj ali manj vsa podjetja (tako tista s fizično poslovalnico, kot tudi tista brez), pojavi pa se pod samim oglasom.
Razširitve aplikacij (angl. app extensions)
Razširitev za prenos aplikacije je uporabna za podjetja, ki ponujajo aplikacijo. Povezava za prenos je prikazana pod oglasom ali na desni strani, a le pri brskanju preko mobilne naprave. Predpogoj za uporabo te razširitve je, da je aplikacija že dostopna za iOS in Android sistema. Predvsem uporabna je ta razširitev v oglasih, kjer že oglašujete aplikacijo in zgolj dodate še možnost povezave za direkten prenos le te in s tem povečate verjetnost prenosa.
Razširitve za mnenja (angl. review extensions)
Ta razširitev je namenjena predvsem tistim podjetjem, ki želijo v oglasu deliti tudi pozitivne povratne informacije in mnenja obstoječih strank ali izpostaviti kakšne posebne nagrade, ki so jih prejeli. Konec koncev so mnenja obstoječih strank dandanes ključni element uspešne prodaje, tako da je zelo dobrodošlo, da lahko le te prikažemo tudi v samih oglasih in tako povečamo verjetnost klika na oglas.
Razširitve za akcije (angl. promotion extensions)
Razširitev za akcije je posebej uporabna funkcija, ko imate v podjetju posebno ponudbo, popuste ali druge promocijske aktivnosti. Pod samim oglasom lahko tako prikažete za kakšno promocijo gre, kakšna je ponudba, določite pa lahko tudi trajanje, s čimer prikažete, da gre za časovno omejeno ponudbo in da jo je dobro izkoristiti takoj.
Dinamične Google ad razširitve
Kot smo že omenili, poleg razširitev, ki jih nastavljate ročno, vsako posebej, obstajajo tudi dinamične razširitve. Prednost (ali slabost) dinamičnih razširitev je, da jih ne moremo urejati, temveč jih ustvari Googlov algoritem sam glede na podatke, ki jih pridobi iz različnih virov – vaših pristajalnih strani, predhodne uporabe razširitev in samih rezultatov, nastavitev v vašem računu in podobno.
Dinamične razširitve so po načinu delovanja in prikazovanja podobne ročnim, le da jih lahko zgolj prižgemo ali ugasnemo. Sicer pa so nam na voljo npr. dinamične razširitve povezav do spletnih mest, dinamične razširitve z oblački, dinamične razširitve za strukturirane delčke kode, za lokacijo, aplikacije, itd.
Razširitve v Google oglasih oz. elementi, kot jih sedaj imenujemo, so zelo uporabna funkcija, saj za nastavitve ne porabimo veliko časa, lahko pa imajo velik učinek na same rezultate oglaševanja. Tako ročne kot tudi dinamične razširitve so nekaj, kar lahko prilagajate glede na svoje potrebe in način komunikacije ter testirate različne možnosti, da vidite, katera najboljše deluje.
V kolikor potrebujete pomoč pri Google oglaševanju, nas kontaktirajte. Pohvalimo se lahko z nazivom Google Premier Partner, kar nas uvršča v sam vrh svetovnih oglaševalcev.