Blog

4 ključni elementi učinkovitih oglasnih kreativ

Vsebina, vsebina, vsebina… V marketingu o pomembnosti ustvarjanja kvalitetne vsebine slišimo na vsakem koraku, tudi v okviru digitalnega oglaševanja. O copywritingu in pisanju učinkovitih Google oglasov, smo že pisali, tokrat pa želimo nasloviti še en pomemben del oglaševanja – kako ustvarjati učinkovite oglasne kreative, ki bodo pritegnile poglede potencialnih strank.

4 ključni nasveti za ustvarjanje učinkovitih oglasnih kreativ

 

Ciljno-usmerjen dizajn kreative

 

Uporabnike je potrebno z oglasi pritegniti v prvih nekaj sekundah. Zato je potrebno tudi dizajn oglasnih kreativ prilagoditi tako, da ne vsebuje odvečnih informacij, temveč, da so kreative strogo ciljno-usmerjene. Pogosta napaka oglaševalcev je, da želijo na kreativah sporočati vse – kar rezultira v preveliki količini informacij zaradi katerih uporabniki hitro preskočijo oglas.

Osredotočite se na ustvarjanje enostavnih in minimalističnih kreativ, prikaz ključnih prednosti vašega izdelka/storitve in ciljno-usmerjenih besedil, da je uporabnikom takoj jasno, kaj jim želite povedati.

Eden izmed ključnih dejavnikov za uspešno oglasno kreativo je, da na preprost način zajamemo bistvo, ki ga želimo sporočati, ne da polnimo kreative z odvečnimi informacijami, ki uporabnika zgolj zmedejo. Vprašajte se: kaj je tisto, kar bo uporabnika pritegnilo, da se bo odločil za vaš izdelek/storitev?

Čustvena povezava z uporabnikom preko kreative

 
 

V kopici oglasov, s katerimi se uporabniki vsakodnevno srečujejo, je pomembno najti svoj stil komuniciranja, ki izstopa. To pa ni vse. Kar uporabniki dandanes iščejo, je čustvena povezanost z blagovno znamko, ki jo lahko vzbudimo tudi preko oglasnih kreativ.

Kakšne so prednosti vašega izdelka/storitve za uporabnike? Poslužujte se UGC vsebine (angl. user-generated content), ki prikazuje vaše stranke med samo uporabo izdelka/storitve, prikažite dejanske prednosti vašega izdelka/storitve, ki niso zgolj površinske narave, temveč z njimi prikažete, kako lahko uporabnik z vašim izdelkom/storitvijo reši težave, ki jih ima. In to je tisto, kar daje vašim kreativam težo in vam omogoča globljo povezavo z uporabniki.

Prilagajanje oglasnih kreativ za specifične segmente ciljne skupine

 

 

Vedno znova ponavljamo, kako pomembno je, da v sklopu svoje marketinške strategije natančno preučite in definirate tudi ciljno skupino. Zakaj je to pomembno tudi pri samih oglasnih kreativah? Predvsem zato, ker se različni segmenti strank nahajajo na različnih kanalih in uporabljajo različne naprave zaradi katerih morate prilagoditi format svojih oglasnih kreativ.

Bolje kot razumete način komuniciranja, uporabo kanalov in naprav svoje ciljne skupine, bolje boste lahko prilagodili svoje kreative in dosegali boljše rezultate z oglaševanjem.

Edinstven dizajn kreativ

 

Verjetno ste že videli kakšen oglas, ki je takoj vzbudil pozornost s svojim edinstvenim dizajnom? Lep in edinstven dizajn kreativ lahko pritegne uporabnika, da klikne na oglas, četudi ga izdelek sicer ne zanima v tolikšni meri. V kolikor pa dosežete s kreativami tisti WOW učinek, pa lahko ta učinek vodi uporabnika, da si ustvari celotno zgodbo okrog vašega izdelka/storitve.

Predstavljajte si, da prodajate pohištvo. Namesto zgolj slike jedilne mize na belem ozadju v vašo kreativo vključite še čudovit ambient, kjer miza stoji in vključite še druge edinstvene elemente, ki pritegnejo pozornost. S takšnim načinom se uporabnik, ki oglas vidi, lažje čustveno poveže z izdelkom, saj si lahko hitro predstavlja, kako bi ta miza izgledala v njegovi jedilnici, v njegovem domu.

Sam dizajn kreativ igra torej pomembno vlogo pri sami učinkovitosti oglasa. Seveda pa je pomembno le tega prilagoditi vaši ciljni skupini – izpostavite tisto, kar je vaši ciljni skupini najbolj pomembno, kar jih navdihuje, vzbudi pri njih pozitivna čustva in s čimer se hitreje poistovetijo. Pri tem pa ne pozabite na testiranje različnih kreativ z različnimi dizajni, saj boste le na takšen način lahko našli tisto pravo.

Sedaj imate priložnost, da pregledate svoje obstoječe kreative in jih optimizirate tako, da bodo res ciljno usmerjene, vsebovale jasno sporočilo na preprost in hitro razumljiv način, bodo lepo oblikovane in prilagojene za vašo ciljno skupino. In ne pozabite – testirajte, testirajte, testirajte.

 

Razumevanje vaše ciljne skupine in premišljene oglasne kreative igrajo ključno vlogo za učinkovitost vaših oglasov. Potrebujete pomoč pri razvijanju vaše marketinške strategije? Raziskovanju vaše ciljne skupine? Pripravi učinkovitih oglasov? Potem ste na pravem mestu – kontaktirajte nas in skupaj bomo zastavili najučinkovitejše korake za dosego vaših ciljev.