Meta oglaševanje: ste že slišali za Advantage+ kampanje?

Facebook oglaševanje

Meta oglaševanje: ste že slišali za Advantage+ kampanje?

Deli blog:

Ste že slišali za Advantage+ kampanje, ki jih lahko izkoristite pri oglaševanju na Meti? Bistvo Advantage+ kampanj je podobno kot pri Performance Max kampanjah na Googlu – poenostaviti proces oglaševanja. V ospredju je strojno učenje, ki vam lahko pomaga pri targetiranju in oblikovanju samih oglaševalskih elementov pri oglaševanju na Meti.

Kljub temu, da Advantage+ kampanje niso več novost, jih mnogo oglaševalcev še vedno ne pozna. Katere konkretno so prednosti Advantage+ kampanj, ki vam lahko pomagajo pri oglaševanju? Na kaj morate biti pozorni?

Kaj so Advantage+ kampanje?

 

Advantage+ kampanje so tip oglaševalskih kampanj, ki jih je Meta lansirala jeseni 2022. Njihov namen je preprost – poenostaviti proces oglaševanja na Meti s pomočjo strojnega učenja. To pomeni, da se del oglaševanja na Meti s temi kampanjami lahko avtomatizira, s tem pa oglaševalcem prihrani čas ter na koncu tudi prihrani stroške testiranja.

Kaj pomeni avtomatizacija v okviru Advantage+ kampanj?

Metin sistem lahko ustvari do 150 različnih kombinacij kreativ in na podlagi strojnega učenja določi, katera kreativa bo najbolje delovala in tisto uporabi za pravo ciljlno skupino. Tako targetiranje pravih ciljnih skupin prepustite Metinim algoritmom, ki vam pomagajo personalizirati oglase, hkrati pa povečati ROAS in zmanjšati CPA (angl. cost per action). Glede na podatke iz Mete, so podjetja, ki uporabljajo Advantage+ kampanje v povprečju znižala CPA za 12% in povečala ROAS (angl. return on ad spend) za 15%. (*)

Advantage+ kampanje so nastale delno tudi zaradi Applove posodobitve iOS 14, ki je prinesla spremembe, vezane na varovanje osebnih podatkov uporabnikov. S to posodobitvijo se je namreč moč Facebookovega piksla (ki je pomemben za sledenje posameznikovemu vedenju na spletu in s tem za prikazovanje relevantnih oglasov) zmanjšala. Uporabniki so s to posodobitvijo namreč dobili možnost izbire pri deljenju svojih podatkov, s tem pa je nekoliko omejena možnost prikazovanja personaliziranih oglasov nekaterim uporabnikom.

Meta je tako z lansiranjem Advantage+ kampanj želela na eni strani prihraniti čas pri izbiri pravih ciljnih skupin, na drugi strani pa povečati učinkovitost oglaševalskih strategij s pomočjo umetne inteligence tako, da ciljate tiste uporabnike, za katere je največja možnost, da bodo konvertirali.

Prednosti Advantage+ kampanj

 

Advantage+ kampanje predstavljajo nov način izboljševanja, optimiziranja in avtomatizacije oglaševalskih kampanj.

Prednosti Advantage+ kampanj so naslednje:

  • S pomočjo strojnega učenja, na katerem temeljijo Advantage+ kampanje, lahko lažje, učinkoviteje in z manj vašega dela identificirate in dosežete uporabnike, za katere je največja možnost, da bodo opravili nakup
  • Poenostavitev postavitve oglaševalskih kampanj na vseh Metinih aplikacijah ter njihovo upravljanje – manj kampanj, brez potrebe po stalnem (ročnem) prilagajanju in posodabljanju
  • Avtomatsko testiranje do 150 kombinacij kreativ in personalizacija, s čimer lahko pridete do še boljših rezultatov
  • Prikazovanje variacije oglasa, ki najbolje deluje za specifično ciljno skupino

Kaj je dobro upoštevati pri Advantage+ kampanjah?

 

Advantage+ kampanje so lahko oglaševalcem v veliko pomoč, a ne nadomestijo dobre marketinške strategije in vseh klasičnih načinov oglaševanja. Predvsem za večje kampanje, ki zahtevajo več nadzora, jih je bolje uporabljati v kombinaciji s standardnimi kampanjami. Advantage+ kampanje so namreč precej bolj občutljive na spremembe kot standardne kampanje. Izkazalo se je, da so bolj učinkovite, kadar ni (pre)pogostega spreminjanja njihove strukture, proračuna in samih oglasov.

Kako delujejo Advantage+ kampanje?

 

Ko v vašem Ads Managerju izberete, da želite ustvariti Advantage+ kampanjo, nastavite naslednje dejavnike (*):

  • Poimenujete kampanjo
  • Izberete piksel
  • Dodate lokacijo, kjer želite targetirati ciljno skupino – definirate lahko zgolj državo, ostalo naredi Metin algoritem
  • Nastavite dnevni željen proračun
  • Nastavite začetek in konec kampanje
  • Naložite vse ustrezne oglase, ki jih potem algoritem testira, da najde najbolj učinkovito kombinacijo
  • Objavite kampanjo
 

Kot že omenjeno, so Advantage+ kampanje še ena novost v svetu digitalnega marketinga, ki stopajo v korak s časom in trendi – kot sta npr. umetna inteligenca in vse več avtomatizacije. Še vedno pa ne nadomestijo dobrega oglaševalca. Še vedno potrebujete dobro marketinško strategijo, skrbno analizo ciljne skupine in idealnih strank ter vrhunsko oglaševalsko strategijo, prilagojeno vašim potrebam, proračunu in željam.

 

Potrebujete pomoč pri oglaševanju na Meti? Bi radi oglaševali pa še nimate postavljene marketinške strategije? Želite izkoristiti moč Advantage+ kampanj? Kontaktirajte nas in z veseljem vam pomagamo.